Житомир, вул. Перемоги 7а, к. 301-303

Індексація зарплати. Електронні закупівлі. Основні засоби. Лікарняні та декретні. Семінар-практикум 13 травня в м. Житомир!

Запрошуємо, бухгалтерів бюджетних установ узяти участь у семінарі-практикумі. Досвідчений бухгалтер – запорука безпеки діяльності бюджетної установи.

Питання до розгляду: 

  1. Огляд новин бюджетного законодавства.
  2. Наказ про облікову політику бюджетної установи.
  3. Формування первісної вартості основних засобів, їх переоцінка, визначення ліквідаційної вартості, нарахування зносу та амортизації, відображення операцій в бухгалтерському обліку.
  4. Особливості ведення електронних закупівель.
  5. Проблемні питання організації оплати праці та надання відпусток, індексація зарплати.
  6. Допомога з тимчасової втрати працездатності в 2016 р.: особливості нарахування та оподаткування.
  7. Запитання – відповіді.

ЛЕКТОРИ: 

  • Панченко Інна Анатоліївна – сертифікований аудитор України, керівник департаменту бухгалтерського та податкового консалтингу ТОВ SCI-КОНСАЛТИНГ, канд. екон. наук;
  • Котенко Анатолій Петрович – начальник відділу цін та торгівлі департаменту економічного розвитку, торгівлі та міжнародного співробітництва Житомирської обласної державної адміністрації;
  • Бойм Світлана Миколаївна – заступник директора департаменту, начальник управління праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян Житомирської обласної державної адміністрації; 
  • Мельник Лариса Іванівна – начальник сектору надання матеріального забезпечення  ФСС з ТВП Житомирської обл.

ОРГАНІЗАТОРИ:

  • громадська організація «Всеукраїнський бухгалтерський клуб»;
  • Житомирське представництво Групи компаній «Баланс»; редакція видання «Баланс-Бюджет»

Інформація для учасників: 

Семінар відбудеться 13 травня (п’ятниця) 2016 року за адресою: м. Житомир, вул. Перемоги, 55, зал засідань Богунської районної ради (вхід сходами зліва через фойє, 2-й поверх). Зупинка транспорту: вул. Л. Українки.

Реєстрація: 9.00–10.00. Початок: 10.00

Попередня реєстрація ОБОВ’ЯЗКОВА! Вхід тільки для попередньо зареєстрованих!

Умови участі в семінарі:

  • Попередня реєстрація та заповнена анкета.
  • До 12.05.16 (до 14.00) заповніть форму-анкету, перейшовши за посиланням https://goo.gl/oVtXaZ, натисніть «ОТПРАВИТЬ». 
  • Обов’язково звֹ’яжіться з менеджером щодо підтвердження реєстрації:

Додатково роздрукуйте, візьміть із собою, при вході пред’явіть заповнену форму-анкету – це послугує вам вхідним квитком!

Зверніть увагу на графік освітніх заходів Житомирського осередку ГО «ВБК» у травні:

  • 13.05.2016 – семінар-практикум для бухгалтерів бюджетних установ; 
  • 17.05.2016 – семінар-практикум для бухгалтерів і керівників комерційних підприємств.

Не пропустіть дату Вашого семінару!

Телефони менеджерів для довідок:

  • (0412) 55-20-69, (067) 477-13-66 – Ющенко Олена Олександрівна (райони: Житомир-Корольовський; Новоград-Волинський; Баранівський; Ємільчинський; Червоноармійський; Брусилівський; Володарськ-Волинський; Коростишівський; Радомишльський; Романівський; Черняхівський; Чуднівський);
  • (04143) 45-44-3, (093) 136-77-35, (067) 261-29-08 – Літвинчук Таіса Петрівна (райони: Житомир-Богунський; Бердичівський; Андрушівський; Любарський; Попільнянський; Ружинський; Коростенський; Лугинський; Малинський; Народицький; Овруцький; Олевський)
  • (0412) 25-67-23, (097) 588-02-60, (093) 348-85-77 Горбунова Галина Олександрівна, голова Житомирського обласного осередку громадської організації «Всеукраїнський бухгалтерський клуб» 

[email protected]

Ваші колеги вже застосовують на практиці знання, отримані на семінарах-практикумах від Всеукраїнського бухгалтерського клубу!

Приєднуйтеся до своїх успішних колег і ви!

Програми яким довіряють

Найкращі рішення для наших клієнтів.

ІС Про
M.E.Doc
СОТА
ЕЦП
ESET
Cashalot
Підприємець 4