acsk.png

Електронний підпис від ЦСК "Україна"

Електронний підпис використовується юридичними та фізичними особами як аналог власноручного підпису, що надає електронному документу юридичної сили. Це стало можливим з 1 січня 2004 року, коли набрав чинності прийнятий Верховною Радою України Закон «Про електронний підпис». Завдяки йому електронні документи, підписані електронним підписом набули юридичної чинності.

Перехід на електронний документообіг з використанням ЕП значно підвищує ефективність
бізнес-процесів за рахунок економії часу та мінімізації помилок та скорочує витрати 
підприємства на друк та доставку документів.

Про електронні ключі

Що таке ЕП?

Електронний підпис - дані в електронній формі, які додаються до інших електронних даних або логічно з ними пов'язані та призначені для ідентифікації підписувача цих даних. 

ЕП наділений усіма основними властивостями власноручного підпису:

  • засвідчує те, що отриманий документ надійшов від особи, яка його підписала;
  • гарантує захист від спотворення і внесення виправлень у підписаний документ;
  • не дає можливості особі, що підписала документ, відмовитися від зобов’язань, які вона взяла на себе, підписуючи цей документ.
Переваги ЕП
Підписання документу за допомогою ЕП
0
клієнтів довіряють АЦСК "Україна"
0
хвилин на оформлення електронного підпису
0
% надійно

Юридична особа
(підпис або печатка)

166 грнна рік

Фізична особа
(1 підпис + печатка)

122 грнна рік

Фізична особа
(підпис без печатки)

104 грнна рік

Юридична особа
(підпис або печатка)

331 грнна 2 роки

Фізична особа
(1 підпис + печатка)

243 грнна 2 роки

Фізична особа
(підпис без печатки)

207 грнна 2 роки
У вартість основних послуг включено
  • реєстрація Клієнта;
  • формування Сертифікату відкритого ключа;
  • надання допомоги при генерації особистих і відкритих ключів Клієнта в реєстраційному центрі;
  • збереження закритого ключа на носій, наданий Клієнтом;
  • надання надійних засобів ЕП.

 

Кожен Підписувач відкритого ключа має право

Виїзд фахівця в офіс

200 грн / година
  • Виїзд фахівця в офіс Клієнта для надання допомоги в генеруванні особистих ключів і формуванні заявок на отримання Сертифікатів відкритих ключів, доставка комплекту документів і заявок на Сертифікацію відкритих ключів в реєстраційний центр і їх подальша відправка в центр сертифікації.

Перевидача cертифікату

92 грн
  • Перевидача 1 Сертифікату у зв`язку з кадровими змінами реквізитів, втратою /пошкодженням носія з вини Клієнта

Замовити рахунок

Заповніть поле "Ім'я"
Заповніть поле "Телефон"
Заповніть поле "Email"
Заповніть поле "ЄДРПО"
Please let us know your message.
Image

Компанія СТ центр

м. Житомир, вул. Перемоги 7а, к. 206а

тел.: 0412 46 73 38

тел.: 0412 43 30 33

тел.: 097 929 68 60

stcentr@ukr.net

Обов'язкове поле!
Обов'язкове поле!