ЕЦП від ЦСК "Україна"

Електронний цифровий підпис

Електронний цифровий підпис використовується юридичними та фізичними особами як аналог власноручного підпису, що надає електронному документу юридичної сили. Це стало можливим з 1 січня 2004 року, коли набрав чинності прийнятий Верховною Радою України Закон «Про електронний цифровий підпис». Завдяки йому електронні документи, підписані електронним цифровим підписом набули юридичної чинності.

Замовити ЕЦП

Що таке ЕЦП?

Електронний цифровий підпис (ЕЦП) - вид електронного підпису, отриманий в результаті криптографічного перетворення набору електронних даних, який приєднується до цього набору або логічно з ним поєднується і дає змогу підтвердити його цілісність та ідентифікувати особу підписувача. ЕЦП накладається за допомогою особистого ключа та перевіряється за допомогою відкритого ключа.

ЕЦП наділений усіма основними властивостями власноручного підпису:

  • Автентифікація - засвідчує те, що отриманий документ надійшов від особи, яка його підписала;
  • Цілісність - гарантує захист від спотворення і внесення виправлень у підписаний документ;
  • Гарантування легітимності - не дає можливості особі, що підписала документ, відмовитися від зобов’язань, які вона взяла на себе, підписуючи його.

Переваги ЕЦП

Використання ЕЦП дозволить значно скоротити обсяг аналогової (паперової) документації та удосконалити бізнес-процеси підприємства. Електронний документообіг економить час співробітників і витрати підприємства, пов’язані з укладанням договорів, оформленням платіжних документів, та їх пересиланням. Завдяки ЕЦП процес підписання та відправки документів за призначенням займає всього декілька секунд.

Зручність та простота використання ЕЦП дозволить будь-якій людині, незалежно від її рівня знань та володіння ПК, використовувати його у своїй роботі.

Завдяки використанню сучасних алгоритмів криптографії забезпечується конфіденційність даних, які пересилаються. Жодна особа, яка не володіє секретним кодом не має змоги ознайомитися з інформацією, захищеною за допомогою ЕЦП.

Безпека використання ЕЦП гарантується експертизою в Державній службі спеціального зв’язку та захисту інформації України. 

Ведення електронного документообігу з державними структурами полегшується завдяки використанню однакових засобів ЕЦП при обміні даними з усіма міністерствами, відомствами, при подачі звітності в будь-які контролюючі органи, що приймають звіти в електронній формі на території України. 

Враховуючи динаміку сучасного світу, використання ЕЦП істотно прискорює проведення будь-яких комерційних операцій і виключає необхідність додаткових зустрічей і багатогодинних переговорів.

Підписання документу за допомогою ЕЦП

I етап:

За допомогою програмного забезпечення і спеціальної математичної функції обчислюється так званий «відбиток повідомлення». Цей відбиток має наступні особливості:

  • фіксовану довжину, незалежно від обсягу інформації повідомлення;
  • унікальність відбитку для кожного повідомлення;
  • неможливість відновлення повідомлення по його відбитку.

Таким чином, якщо документ був модифікований, то зміниться і його відбиток, що буде виявлено при перевірці електронного цифрового підпису. Це запобігає можливості внесення змін до створеного і підписаного ЕЦП електронного документу.

II етап:

Відбиток документа шифрується за допомогою програмного забезпечення та закритого (особистого) ключа автора документа.

Таким чином, обчислення відбитку документу захищає його від модифікації сторонніми особами після підписання, а шифрування закритим ключем підтверджує авторство документа.

1 рік

2 роки

  • Юридична особа (підпис або печатка)
  • Фізична особа (1 підпис + печатка)
  • Фізична особа (підпис без печатки)
  • 116.00 грн.
  • 92.00 грн.
  • 74.00 грн.
  • 175.00 грн.
  • 139.00 грн.
  • 112.00 грн.

Додаткові послуги:

Виїзд фахівця в офіс Клієнта для надання допомоги в генеруванні особистих ключів і формуванні заявок на отримання Сертифікатів відкритих ключів, доставка комплекту документів і заявок на Сертифікацію відкритих ключів в реєстраційний центр і їх подальша відправка в центр сертифікації. 150.00 грн.
Перевидача 1 Сертифікату у зв`язку з кадровими змінами реквізитів, втратою /пошкодженням носія з вини Клієнта 62.00 грн.

У вартість основних послуг включено:

  • реєстрація Клієнта;
  • формування Сертифікату відкритого ключа;
  • надання допомоги при генерації особистих і відкритих ключів Клієнта в реєстраційному центрі;
  • збереження закритого ключа на носій, наданий Клієнтом;
  • надання надійних засобів ЕЦП.

Кожен Підписувач відкритого ключа має право:

  • анулювати Сертифікат відкритого ключа;
  • заблокувати/анулювати дію Сертифікату відкритого ключа;
  • відновити дію заблокованого Сертифікату відкритого ключа впродовж 3 місяців з дня блокування;
  • отримувати дані про анулювані і заблоковані Сертифікати відкритих ключів інших клієнтів;
  • отримувати інформації що до чинності сформованого Сертифікату відкритого ключа;
  • отримувати консультації по використанню ЕЦП.

Компанія СТ центр

  • м. Житомир, вул. Перемоги 7а, к. 206а
  • тел.: 0412 46 73 38
  • тел.: 0412 43 30 33
  • тел.: 097 929 68 60
  • Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Зворотній дзвінок