Електронний цифровий підпис
подання звітності адміністрування акцизу електронного документообігу адміністрування ПДВ

Електронний підпис – юридична альтернатива власноручному підпису, що надає юридичну силу електронним документам. Введений у дію з 2004 року, він сприяє ефективності бізнес-процесів, зменшує помилки та витрати на друк та доставку документів.

Про електронні ключі

Електронний підпис - дані в електронній формі, які додаються до інших електронних даних або логічно з ними пов'язані та призначені для ідентифікації підписувача цих даних.

ЕП наділений усіма основними властивостями власноручного підпису:

  • засвідчує те, що отриманий документ надійшов від особи, яка його підписала;
  • гарантує захист від спотворення і внесення виправлень у підписаний документ;
  • не дає можливості особі, що підписала документ, відмовитися від зобов’язань, які вона взяла на себе, підписуючи цей документ.

Використання ЕП дозволить значно скоротити обсяг аналогової (паперової) документації та удосконалити бізнес-процеси підприємства. Електронний документообіг економить час співробітників і витрати підприємства, пов’язані з укладанням договорів, оформленням платіжних документів, та їх пересиланням. Завдяки ЕП процес підписання та відправки документів за призначенням займає всього декілька секунд.

Зручність та простота використання ЕП дозволить будь-якій людині, незалежно від її рівня знань та володіння ПК, використовувати його у своїй роботі.

Завдяки використанню сучасних алгоритмів криптографії забезпечується конфіденційність даних, які пересилаються. Жодна особа, яка не володіє секретним кодом не має змоги ознайомитися з інформацією, захищеною за допомогою ЕП.

Безпека використання ЕП гарантується експертизою в Державній службі спеціального зв’язку та захисту інформації України.

Ведення електронного документообігу з державними структурами полегшується завдяки використанню однакових засобів ЕП при обміні даними з усіма міністерствами, відомствами, при подачі звітності в будь-які контролюючі органи, що приймають звіти в електронній формі на території України.

Враховуючи динаміку сучасного світу, використання ЕП істотно прискорює проведення будь-яких комерційних операцій і виключає необхідність додаткових зустрічей і багатогодинних переговорів.

I етап:

За допомогою програмного забезпечення і спеціальної математичної функції обчислюється так званий «відбиток повідомлення». Цей відбиток має наступні особливості:

  • фіксовану довжину, незалежно від обсягу інформації повідомлення;
  • унікальність відбитку для кожного повідомлення;
  • неможливість відновлення повідомлення по його відбитку.

Таким чином, якщо документ був модифікований, то зміниться і його відбиток, що буде виявлено при перевірці електронного підпису. Це запобігає можливості внесення змін до створеного і підписаного електронного документу.

II етап:

Відбиток документа шифрується за допомогою програмного забезпечення та закритого (особистого) ключа автора документа.

Таким чином, обчислення відбитку документу захищає його від модифікації сторонніми особами після підписання, а шифрування закритим ключем підтверджує авторство документа.

клієнтів довіряють АЦСК "Україна"

хвилин на оформлення електронного підпису

%

надійності

У вартість основних послуг включено

  • реєстрація Клієнта;
  • формування Сертифікату відкритого ключа;
  • надання допомоги при генерації особистих і відкритих ключів Клієнта в реєстраційному центрі;
  • збереження закритого ключа на носій, наданий Клієнтом;
  • надання надійних засобів ЕП.

    Кожен Підписувач відкритого ключа має право

    • анулювати Сертифікат відкритого ключа;
    • заблокувати/скасувати дію Сертифікату відкритого ключа;
    • відновити дію заблокованого Сертифікату відкритого ключа впродовж терміну дії Сертифікату відкритого ключа;
    • отримувати дані про скасовані і заблоковані Сертифікати відкритих ключів інших клієнтів;
    • отримувати інформації що до чинності сформованого Сертифікату відкритого ключа;
    • отримувати консультації по використанню ЕП.

    Хочете замовити рахунок чи маєте питання?

    Залишіть свої контакти, наш спеціаліст зв’яжеться з вами найближчим часом