Для оформлення КЕП необхідно мати:
- Оплачений рахунок за послугу.
- Встановлений застосунок Дія з активними біометричними документами (ID-картка або закордонний паспорт).
- Ідентифікаційний код (РНОКПП)
- Чинний КЕП керівника компанії (потрібен для оформлення електронного підпису працівника або електронної печатки юридичної особи)
Перейдіть на сайт ЦСК "Україна" та натисніть "Отримати новий КЕП".
Оберіть тип сертифікату, який необхідно сформувати. В данній статті розглянемо: ФОП/Фізична особа - Особистий підпис.
Відправте копію документів через Дію:
- На екрані зʼявиться QR-код
- Відкрийте застосунок "Дія"
- Скануйте QR-код
- Перевірте та підтвердьте передачу даних
Після передачі документів, у наступному вікні перевірте ПІБ, ІПН та адресу (ваші данні заповнено за допомогою додатку Дія). Введіть e-mail і слово-пароль.
У наступному кроці вкажіть свій номер телефону та натисніть ПРОДОВЖИТИ. На цей номер буде надіслано SMS із кодом, який потрібно ввести у вікні, що з’явиться.
У вікні, що відкрилося:
- Оберіть термін дії вашого кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
- Вкажіть спосіб зберігання ключа (якщо генеруєте на захищений носій, переконайтесь, що він підключений до комп’ютера)
- Згенеруйте секретний ключ — система завантажить його в архіві згідно налаштувань вашого браузера.
- Натисніть «Продовжити»
На останьому кроці потрібно підписати Заявку на формування КЕП вашим Дія.Підписом. Для цього Натисніть Підписати. Після чого у вас з'явиться QR-код, який необхідно буде зчитати сканером з вашого застосунку Дія та виконати запропоновану процедуру підписання.
Вітаємо! Ви успішно отримали електронний підпис — він уже доступний на сайті надавача.