Для продовження терміну дії вашого сертифікату КЕП, ви можете використовувати програму M.E.Doc і подати заявки на продовження сертифікатів, покрокові інструкції ТУТ.
У випадку, якщо ви не користуєтеся програмою M.E.Doc, є можливість подати заявки на продовження сертифікатів через веб-сайт Центру.
Автоматичне продовження терміну дії сертифікатів можливе за наступних умов:
- Термін дії попереднього сертифіката ще не завершився.
- Не відбулося змін в даних (юридична адреса, назва підприємства або дані посадової особи), які були внесені до сертифіката.
- Ви маєте дійсний секретний ключ до сертифіката та пам’ятаєте його пароль (нові заявки необхідно підписати дійсним електронним підписом).
1. Перейдіть за посиланням: https://uakey.com.ua/
2. На головній сторінці у розділі “Продовжити дію сертифіката онлайн”, натисніть кнопку “Детальніше”.
3. У відкритому вікні натисніть сформувати.
4. Формування нового сертифіката КЕП
- Оберіть тип носія, де збережено діючий особистий ключ.
- Якщо продовження здійснюється на токен (захищений носій), його потрібно попередньо під’єднати до комп’ютера. Вкажіть шлях до діючого КЕП (у випадку файлового носія) або сертифікатів (продовження здійснюється на основі особистого ключа, який зберігається у хмарному сховищі CloudKey).
- Введіть пароль до діючого КЕП та натисніть кнопку “Зчитати”
5. Оберіть сертифікат, який бажаєте продовжити, натиснувши у відповідному полі та кнопку “Продовжити”.
6. Внесіть дані для нового сертифіката:
- Введіть прізвище, ім’я та по батькові особи, яка відповідає за обслуговування сертифікатів установи, а також її контактний номер телефону.
- У полі “Слово-пароль” вкажіть будь-яке слово чи словосполучення, яке слугує підтвердженням, у випадку, якщо знадобиться заблокувати цей сертифікат у телефонному режимі.
- Заповніть поле “Електронна пошта”, вказавши пошту яка буде зазначена в нових сертифікатах.
Такі дії потрібно буде зробити для кожного з нових сертифікатів, які ви вибрали під час попереднього кроку.Натисніть Продовжити.
7. У вікні “Генерація секретного ключа”:
7.1. Зазначте початок дії нових сертифікатів (дата початку відповідає даті створення заявки на автопродовження). Це дозволить вам встановити іншу дату, яка буде відображена як дата початку дії сертифікатів.
7.2. Вкажіть термін дії нових сертифікатів ( 1 рік – 198 грн., 2 роки – 390 грн., перевидача (до дати закінчення попередніх діючих сертифікатів) – 114 грн.,) та введіть ДІЮЧИЙ пароль до КЕП.
7.3. Оберіть метод збереження для секретного ключа :
1) Зберігати секретний ключ на захищений носій (токен). Його потрібно попередньо під’єднати до комп’ютера та ввести діючий пароль до захищеного носія.
2) Зберігати секретний ключ у хмарному сховищі CloudKey. Особистий ключ зберігається у хмарному сховищі CloudKey кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ЦСК “Україна”. Зазначте пароль доступу до CloudKey та повторіть його.
3) Зберігати секретний ключ у файл.
У випадку файлового носія можна вводити новий пароль на згенеровані секретні ключі.
Після генерації у файловий носій, ключі будуть автоматично завантажені архівом з відповідною назвою вашого ЄДРПОУ. Архів потрібно розархівувати. КЕП буде збережений у форматі *zs2.
8. У вікні, що відкрилося після генерації нового КЕП сформуйте рахунок для активації сертифікатів. Він завантажиться на ваш ПК у форматі *pdf.
Після оплати, ваші сертифікати будуть активовані.