Після заповнення основних довідників та реквізитів у «Підприємець 4.2» можна розпочинати введення початкових залишків товарів на складі.
Заходимо у функціонал Документи → Товар → Прибуткова накладна. Відкриється вікно заповнення прибуткової накладної.

У відповідних полях зазначаємо дату, на яку здійснюється облік початкових залишків. Номер документа встановлюється автоматично, але доступний для редагування.

У полі Постачальник відкриваємо довідник партнерів і у вкладці Постачальники обираємо Початковий залишок.

У табличній частині відкриваємо довідник Номенклатура та обираємо потрібні товари.

Зазначаємо кількість і ціну. Також можна скористатися функціоналом Налаштування → У прайс-листі → Знайти товар з цієї накладної, щоб зазначити ціну останньої закупівлі.

За потреби можна обрати валюту для ціни, проте друк документа здійснюється у гривнях відповідно до курсу.
Далі розглянемо основний функціонал робочої стрічки у вікні створення прибуткової накладної.
Через кнопку Друк можна переглянути друкований вигляд накладної та роздрукувати документ. Позначка Excel автоматично переносить документ у програму для перегляду таблиць згідно з заданим шаблоном. Також доступні інші способи експорту документа — наприклад, у PDF, відправлення через месенджери, формування XML-файлу.

На позначці таблиці можна налаштувати вигляд і структуру таблиці: додати або видалити стовпці.
Натиснувши кнопку Вибір операції, можна змінити типову операцію, наприклад: закупівля, прийнято на реалізацію, прийнято на комісію, повернення постачальнику. Під час введення початкових залишків значення закупівля встановлюється автоматично.

У робочому вікні є вкладка Налаштування, що стосується конкретно заповненої номенклатури. Якщо витрати пов’язані з певною партією товару, їхню суму можна розподілити на собівартість товарів пропорційно до цін закупівлі (у полі Накладні витрати зазначити суму й натиснути Enter).

У вкладках Реальний облік та Звітність доступна така функціональність:
-
перегляд використовуваної операції та відкриття її шаблону (за потреби — редагування);
-
створення, перегляд або видалення проводки вручну;
-
включення чи виключення документа з офіційної звітності.

Після заповнення всіх необхідних полів документа слід зберегти зміни. Програма також запропонує провести документ.

Після проведення залишки товарів на складі підприємства буде оновлено відповідно до введеної накладної.






