Процес автоматичного продовження сертифікатів КЕП відбувається на підставі даних Вашого чинного сертифіката. Це зручний і швидкий спосіб продовжити його дію, уникаючи необхідності особисто звертатися до представництва для оновлення.

Для того, щоб зробити автопродовження чинних сертифікатів, мають бути виконані 3 умови:

  • Відсутність змін у даних вашої установи, таких як адреса, назва організації чи особисті дані посадової особи.
  • Наявність дійсного сертифікату та відповідний до нього пароль.
  • Оплачений рахунок за послуги “КЕП”

Якщо до кінця терміну дії сертифіката залишилось 45 днів або менше, програма “M.E.Doc” запропонує надіслати заявку на оновлення сертифікату. Або ж можна зробити це самостійно, виконавши такі дії:

  1. В головному меню оберіть: «Адміністрування» -> «Сертифікати» -> «Заявки на сертифікат»

2. На панелі інструментів обираємо “Сформувати заявку”. У відкритому вікні “Формування заявок на сертифікати” натискаємо “Продовжити дію”.

3. З’являється вікно Формування заявок на кваліфіковані сертифікати ЕП (ЕЦП)

3.1 У відкритому вікні, введіть прізвище, ім’я та по батькові особи, яка відповідає за обслуговування сертифікатів установи, а також її контактний номер телефону.

3.2 У полі “Парольний діалог” вкажіть будь-яке слово чи словосполучення, яке слугує підтвердженням, у випадку, якщо знадобиться заблокувати цей сертифікат у телефонному режимі.

3.3 Відмітьте потрібні сертифікати КЕП, які потрібно продовжити, у відповідному полі.

3.4 Якщо потрібно, виправте адресу електронної пошти. Якщо адреса введена некоректно, вона буде позначена червоним кольором.

3.5 Обов’язково зверніть увагу на терміни початку та закінчення дії сертифікатів, які будуть автоматично перенесені у заявку на автопродовження. За замовчуванням встановлений термін на 2 роки. Натиснувши на поле “2 роки”, воно автоматично зміниться на 1 рік, і навпаки.

3.6 Ви зможете відредагувати дату початку дії сертифіката, тому що вона відповідає даті створення заявки на автопродовження. Це дозволить вам встановити іншу дату, яка буде відображена як дата початку дії сертифіката.

3.7 Натискаємо кнопку “Далі”

4. На рекламному банері CloudKey натисніть “Дякую, іншим разом”

5. Генерація секретного ключа

У цьому вікні ви можете ввести новий пароль та обрати спосіб збереження секретного ключа. 

Новий пароль потрібно ввести у відповідне поле, а потім обрати метод збереження для секретного ключа. Оберіть один з методів збереження секретного ключа, натиснувши на одну з позицій:

  • Зберігати секретний ключ у файл ( КЕП буде збережений у форматі *ZS2 у новоствореній папці до якої буде вказаний шлях внизу вікна);
  • Зберігати секретний ключ на захищений носій ( якщо у вас є токен (захищений носій), його потрібно попередньо під’єднати до комп’ютера для збереження нового КЕП);
  • Зберігати секретний ключ у хмарному сховищі CloudKey (особистий ключ зберігається у хмарному сховищі CloudKey кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ЦСК “Україна”)

6. Підпишіть заявку на автопродовження чинним сертифікатом КЕП

Дії, описані у пункті 5 будуть автоматично повторені для обраних сертифікатів.

7. Після створення заявок, потрібно надіслати їх до АЦСК «Україна» для активації «Кваліфікованого електронного підпису».

Це зображення має порожній атрибут alt; ім'я файлу -10.png

8. Якщо раніше ви не проводили оплату, програма “M.E.Doc” запропонує вам отримати рахунок для оплати.