Проведення нового надходження товару — це базова, але надзвичайно важлива операція для будь-якого підприємця. Як же вона відбувається у Cashalot?
Спочатку потрібно зайти в бек-офіс ПРРО Cashalot та обрати модуль "Склад" . Щоб облік товарів був коректним, кожне надходження товарів необхідно оформлювати у ПРРО Cashalot через документ «Надходження товарів». Без цього товар не буде враховано на складі, не можна буде провести інвентаризацію чи списання, і не працюватиме контроль залишків.
Для створення документа спочатку натисніть кнопку «Нове надходження» у розділі «Склад» ПРРО Cashalot . Відкриється форма для заповнення. Обов’язково вкажіть господарську одиницю, до якої надходить товар, номер і дату надходження.
Також потрібно вибрати постачальника зі списку або додати нового через кнопку «Новий контрагент».
При бажанні можна додати номер договору , відповідальну особу та коментар надходження.
Ключовим є внесення товарів. Cashalot дозволяє зробити це вручну або шляхом імпорту з файлів Excel чи CSV. Особливо цінною є можливість вказати в таблиці не лише кількість за документами, але й фактичну кількість товару.Важливо пам'ятати, що усі товари повинні мати собівартість, інакше система їх не додасть.
Якщо потрібно, можна прикріпити сканкопію первинного документа у форматі PDF.
Після заповнення документа натисніть одну з трьох кнопок:
-
«Зберегти» — документ зберігається, але не впливає на склад.
-
«Провести» — документ фіксується, а товари зараховуються на склад.
-
«Відмінити» — документ повертається до редагування або введені дані зникають.
Після того, як документ проведено, можна переглянути та роздрукувати друковану форму прибуткової накладної або навіть редагувати надходження.
Якщо у документі буде не збігатися кількість та сума фактичного надходження та згідно документу, буде створюватись Акт розбіжностей.
Інформація з проведених документів використовується для розрахунку та відображення даних у розділі «Залишки товарів».