Житомир, вул. Перемоги 7а, к. 301-303

Менеджер архіву в програмі M.E.Doc: інструкція з використання

Зробити Архів програми можна двома способами: через саму програму та з кореневого каталогу.
У відкритій програмі M.E.Doc увійдіть до модуля Адміністрування та оберіть розділ Менеджер архіву програми

1

Введіть ім'я користувача та пароль (якщо такий був встановлений для входу у програму).2

У вікні налаштувань можна:

    • Встановити опцію Зберігати тільки певну кількість останніх архівів.

    • Активувати Створення архіву з перевіркою бази, що виконує перевірку бази даних на помилки перед архівуванням.

Натисніть Створити архів
3

Виберіть каталог для збереження архіву та натисніть Зберегти.

4

Програма автоматично закриється, і служба ZvitGrp буде зупинена для коректного копіювання даних. 
Після завершення процесу з'явиться повідомлення про успішне створення архіву.

Розглянемо створення Архіву програми з кореневого каталогу.

На ярлик програми, що знаходиться на робочому столі натисніть правої кнопкою миші - натисніть Відкрити розташування файлу. Ви перейдете в кореневий каталог програми M.E.Doc. Потрібно знайти утиліту BackupManager та запустити її. Відкриється Менеджер архіву програми.  

6

Наступні дії будуть аналогічні як у попередньому способі створення Архіву програми.

Архів програми може бути використаний для відновлення даних у випадку пошкодження чи втрати інформації на робочому комп`ютері. Для цього варто зберігати його на зовнішньому пристрої.

Програми яким довіряють

Найкращі рішення для наших клієнтів.

ІС Про
M.E.Doc
СОТА
ЕЦП
ESET
Cashalot
Підприємець 4