Житомир, вул. Перемоги 7а, к. 301-303

Як створити резервну копію в “M.E.Doc”

Програма M.E.Doc надає можливість створення резервних копій баз даних, що є важливою функцією для забезпечення збереження даних. Резервні копії можуть бути використані у різних ситуаціях, зокрема:

  1. Відновлення даних у випадку їх втрати: Якщо дані були випадково видалені або втрачено через технічні несправності, резервна копія дозволяє відновити їх.
  2. Відновлення даних у випадку їх пошкодження: Якщо дані були пошкоджені через програмні помилки або віруси, резервна копія дозволяє повернутися до останньої збереженої версії.
  3. Перенесення даних на інший комп'ютер: Резервна копія дозволяє перенести базу даних на інший комп'ютер без втрати інформації, що зручно при зміні робочого місця або оновленні техніки.

Зверніть, будь ласка, увагу, що зберігати резервні копії баз даних рекомендується на зовнішіх носіях.

  1. Для створення резервної копії у головному меню ПЗ “M.E.Doc” перейдіть у розділ "Адміністрування""Резервне копіювання".

2. У новому вікні натисніть на ярлик з зеленим плюсом чи комбінацію клавіш CTRL+N. Або оберіть вкладку "Файл" ⮕ "Створити резервну копію".

У верхній частині вікна розташоване поле з шляхом до каталогу, де зберігаються резервні копії за замовчуванням. Для зберігання резервних копій ви можете обрати будь-який зручний для вас каталог.

3. У наступному вікні виберіть необхідний тип резервної копії:

  • Резервна копія всієї бази: сформується файл з розширенням *.ZBF, що включає всю інформацію: налаштування організацій, документи, користувачів та їх ролі. При відновленні - повністю видаляє існуючу базу даних програми "M.E.Doc" і замінює їх даними з даної резервної копії.
  • Резервна копія обраних підприємств: сформується файл з розширенням *.ZBK, який включає налаштування організацій та документи. В даному випадку, у наступному вікні, потрібно вказати підприємства, для яких буде створюватися копія. При відновленні, підприємства з резервної копії будуть додані до існуючої бази даних програми "M.E.Doc", не видаляючи підприємства, які вже існують у програмі.

Розглянемо створення резервної копії для обраних підприємств (*.ZBK).

  1. У вікні "Вибір підприємств" оберіть підприємства, які будуть включені в резервну копію, та натисніть кнопку "ОК". Зверніть увагу, що за замовчуванням, для створення резервної копії обрані всі організації, що наявні у системі.

2.  Відкриється вікно "Збереження файлу". 

Якщо це необхідно - змініть каталог для збереження файлу резервної копії. Натисніть на кнопку "Зберегти".

3. Після завершення створення резервної копії з’явиться вікно "Створення резервної копії пройшло успішно". Натисніть кнопку "ОК"

Вітаємо!!! Резервна копія збережена у обраний раніше каталог у форматі *.ZBK.

Якщо у вас виникнуть питання або проблеми під час створення резервної копії, зверніться до нашої служби технічної підтримки M.E.Doc для отримання додаткової допомоги за телефонами: (0412) 43-40-20, (097) 929-68-60.

Або заповніть форму на сайті і наші спеціалісти зв'яжуться з вами!

Програми яким довіряють

Найкращі рішення для наших клієнтів.

ІС Про
M.E.Doc
СОТА
ЕЦП
ESET
Cashalot
Підприємець 4