Починаючи з оновлення 11.02.168 в програмному комплексі M.E.Doc запроваджені зміни в налаштуваннях підписання деяких форм звітностей в Реєстрі звітів.
Тому, велика кількість користувачів зіткнулися з помилкою під час підписання документів, а саме: Відсутні налаштування комлпектів підписів:
Так як деякі звіти не передбачають підписання бухгалтером, раніше користувачам доводилось постійно налаштовувати набір підписів вручну. Тому, для зручності додано новий комлпект підписів - Заяви, Повідомлення та інше. Зокремо, зміни стосуються таких форм бланків:
-
«Форма № 20-ОПП Заява про об'єкти оподаткування або об'єкти, пов'язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність» (J1312007, F1312007);
-
«Форма № 1-ОПП Заява (для юридичних осіб та відокремлених підрозділів)» (J1312107);
-
«Повідомлення про завершення розрахунків платників податків за відповідними операціями з експорту товарів, до яких застосовано режим експортного забезпечення» (J1309901);
-
«Форма № 1-ОПН Заява нерезидента (для іноземної юридичної компанії, організації або її відокремленого підрозділу)» (J1315406);
-
«Форма № 5-ОПП Заява (для осіб, які провадять незалежну професійну діяльність)» (F1314105);
-
«Форма № 8-ОПП Заява про ліквідацію або реорганізацію платника податків» (J1314203, F1314203);
-
«Форма № 17-ОПП Заява про взяття на облік за неосновним місцем обліку» (J1312204, F1312204);
-
«Форма № 34-ОПН Зaпит про надання довідки про взяття на облік платника податків, відомості щодо якого не підлягають включенню до Єдиного державного реєстру» (J1315502, F1315502).
Для того, щоб налаштувати відповідні підписи в M.E.Doc потрібно або натиснути OK у вікні попередження, яке з'явиться під час спроби підписати документ, або зайти в Адміністрування - Параметри системи - Підпис.
Гортаємо в самий кінець данного налаштування, знаходимо стрічку Заяви, Повідомлення та інше та обираємо потрібного підписанта. Натискаємо Зберегти та Вийти.
Після цього, в реєстрі звітів можна підписати та відправити створенне повідомлення.