Взаємовідносини з клієнтами (CRM)

Підсистема “Взаємовідносини з клієнтами” системи “ІС-Про” має наступні функції:

  • Ведення інформації про наявних та потенційних клієнтів
  • Планування та ведення історії контактів компанії з клієнтом
  • Планування робіт
  • Постановки задач співробітникам
  • Контроль виконання доручень
  • Отримання звітів про ефективність роботи з клієнтами
  • Швидкий доступ до будь-яких документів клієнта
  • Управління Call-центром

Останні новини

Акція від “СОТА Каса” — “Час вигідних покупок”: річна ліцензія на ПРРО за 490 гривень

Акція від “СОТА Каса” — “Час вигідних покупок”: річна ліцензія на ПРРО за 490 гривень

Новий осінній сезон вже розпочався, а це означає, що настав час досягати ще більших успіхів у роботі, відкривати для себе новинки, розвивати свій бізнес, надихатися і надихати! Хочемо, аби зі стартом осені ви обирали для свого підприємства лише найкращі вебрішення й...

Спробуй, порівняй, вибирай: три місяці безкоштовного користування ПРРО Cashalot 

Спробуй, порівняй, вибирай: три місяці безкоштовного користування ПРРО Cashalot 

З 1 серпня стартує спеціальна пропозиція на ПРРО Cashalot — “Спробуй порівняй, вибирай”. Усі нові користувачі програмної каси Cashalot отримують можливість безкоштовно отримати доступ до ПРРО Cashalot на три місяці і на власному досвіді переконатись у перевагах роботи...