Житомир, вул. Перемоги 7а, к. 301-303

Користувацькі налаштування підписів

Окрім стандартних налаштувань, під час роботи з первинними документами ви можете визначити додаткові правила застосування різних комплектів підписів до документів — залежно від типу документа, контрагента, суми операції та інших умов.

Наприклад, якщо для всіх вхідних рахунків, сума яких перевищує  200000 гривень, окрім підпису бухгалтера необхідно додавати ще й підпис директора, виконайте такі дії:
Перейдіть до розділу «Первинні документи – Користувацькі налаштування комплектів підписів».

1

На панелі інструментів натисніть «Створити запис», введіть назву правила та виберіть напрям документів, для яких застосовуватиметься налаштований комплект підписів.

2

Нижче задайте умови, за яких діятиме це правило. У переліку умов виберіть поле «Тип документа» та натисніть кнопку «Редагувати».

3

Далі, за аналогією, налаштуйте решту умов.

Щоб призначити підписантів для правила, у правій частині поля натисніть кнопку «Додати» та виберіть тип підпису першої відповідальної особи.

5

Далі, у цьому ж вікні, натисніть «Додати» та відкрийте довідник «Вибір сертифіката».

6

Виберіть відповідальну особу та натисніть «ОК».

7

    У такий же спосіб до комплекту підписів додайте другого підписанта.

Щоб зберегти внесені налаштування, натисніть «Зберегти» на панелі інструментів.

8

Документи, що не відповідають зазначеним налаштуванням, підписуються згідно з комплектом підписів, визначеним у розділі «Адміністрування – Параметри системи – Підпис».

Програми яким довіряють

Найкращі рішення для наших клієнтів.

ІС Про
M.E.Doc
СОТА
ЕЦП
ESET
Cashalot
Підприємець 4