В установі необхідно створити наступні об’єкти обліку (мінімальний набір):
- для кожного розрахункового, валютного або транзитного рахунку
- по одному для каси та валютної каси (при наявності)
- по одному Підзвіт та Підзвіт (валютний) (при наявності)
Меню: Керування фінансовими розрахунками – Облік грошових коштів – Налаштування.
Закладка Об’єкти обліку.
Створення об’єкту проводиться по пункту меню Реєстр/Створити. Перед створенням об’єкту обліку для розрахункового рахунку необхідно:
- Для розрахункового рахунку відкрити рахунок на закладці “Рахунки” в карточці підприємства.
- Для розрахункового рахунку, каси, Підзвіт – відкрити (перевірити чи є відкритий) відповідний детальний субрахунок в плані рахунків.
Закладка Довідники.
- Підстави. Заповнення довідника дозволяє спростити процес заповнення поля Призначення платежу при створенні платіжних документів і уникнути повторного введення інформації.
- Комісії. Довідник застосовується при заповненні валютних платіжних документів.
- Статті РГК (Статті руху грошових коштів) Використовується при необхідності деталізації інформації про рух грошових коштів по різним категоріям (для бюджетників – КЕКВ)
- Шифри ЦП. У багатьох установах і організаціях аналітичний облік касових витрат ведеться по параграфам, статтям бюджетної класифікації або по цільовому призначенню. Для цього в довіднику цільового призначення створюється перелік статей витрат, по яким проводиться аналітичний облік.
- Константи. Використовується в різних розрахунках. При необхідності заповнюється спеціалістом по впровадженню..
- Журнали. Довідник призначений для поділу реєстру банківських платіжних і касових документів по визначеним ознакам. Підтримується розмежування доступу користувачів до журналів і ведення роздільної нумерації документів у межах кожного журналу.
- Налаштування операцій. Дана закладка служить для настроювання можливості розносити по статтях руху грошових коштів по рахунках у залежності від операцій. При необхідності заповнюється спеціалістом по впровадженню..
- Калькуляція. Дана закладка використовується для створення програми калькуляції обробки документів. При необхідності заповнюється спеціалістом по впровадженню..
- Комісії (підписи). Заповненя інвентаризаційних комісій. Використовується при друку івентиразаційних відомостей.
Закладка Нумерація.
На закладці Нумерація визначається спосіб нумерації документа модуля. Нумерація здійснюється користувачем при створені документу або встановлюється автонумерація документу.
Закладка Проведення.
Налаштування типових операцій (проведень) по документам. Заповнюється спеціалістом по впровадженню.
Закладка Параметри.
На закладці Параметри виконується настроювання податкових моделей, які використовуються за замовчуванням для розрахунку податків у документах і операціях підсистеми, терміну збереження депонованої зарплати, бюджетної касової книги.