Знайомство з модулем M.E.Doc. Зарплата

Програма  M.E.Doc. – це функціонал, який встановлюється на ПК або планшет, підходить для малого та середнього бізнесу. Основними функціями є подання бухгалтерських звітів, обмін електронними документами між контрагентами, а завдяки модульній системі програми, є можливість вести облік зарплати (M.E.Doc.Зарплата), вести облік акцизного податку (M.E.Doc.Облік акцизного податку), вести взаємооблік та аналітику  між філіями, якщо підприємство розгалужене (M.E.Doc.Корпорація), здійснювати обмін документами (M.E.Doc.Інтеграція). Всі ці модулі полегшують щоденну роботу бухгалтера, систематизовують всю інформацію.

Основні переваги модуля M.E.Doc. Зарплата

Модуль «M.E.Doc.Зарплата» – це найкращий варіант, який спрощує роботу бухгалтера. Він дає можливість контролювати усі процеси обліку та управління персоналом. Найважливішою перевагою є те, що програма автоматизує розрахунок і нарахування заробітної плати співробітників, добре підходить для малих та середніх підприємств. Прекрасним для бухгалтера є те, що в програму інтегровані всі види відсотків податків, а також бухгалтер може коригувати способи та варіанти оплат для власних потреб. Даний модуль надає повний наявний набір функцій для автоматичного нарахування заробітної плати:

  1. розрахунок зарплати різними способами: за ставками, поденними і погодинними тарифними ставками, виплати за договором цивільно-правового характеру, індивідуальні, наднормові виходи;
  2. можливість розрахунку доплат та премій, матеріальної винагороди;
  3. додатковий розрахунок надбавок за роботу у наднормовий час: вечірній, нічний час, наднормові години, вихідні та святкові дні;
  4. програма сама розраховує лікарняні працівника, тимчасову непрацездатність по догляду за дитиною, виплати по вагітності та пологам, відпусток, розрахункових, а також, що важливо, програма сама розраховує індексацію;
  5. вирахування утриманих сум податків з заробітної плати.

Переваги для бухгалтера модуля M.E.Doc.Зарплата

Саме в розрахунку заробітної плати бухгалтеру найлегше помилитись, особливо, якщо підприємство має велику кількість працівників. Саме в цьому випадку на допомогу приходить додатковий модуль M.E.Doc.Зарплата. Коли всі розрахунки проводить програма в автоматичному порядку, то ризик помилки відсутній. Отже, основні переваги для бухгалтера даний модуль надає такі:

  • можливість створювати і контролювати особисті картки працівників, в яких містяться всі необхідні інформативні дані про них;
  • позитивним є можливість вести розрахункові листи співробітників та надсилати їх на e-mail співробітника;
  • обов’язковим для бухгалтера є те, що програма веде табелі обліку робочого часу;
  • роботу бухгалтера полегшує те, що в модулі можна нараховувати зарплату одночасно декільком співробітникам;
  • модуль надає можливість також формувати перерахунки до банку у формат *.dbf.
  • в програмі можна створювати платіжні відомості, видаткові та прибуткові касові ордери.