Житомир, вул. Перемоги 7а, к. 301-303

Функціонал персонального кабінету Пенсійного фонду України

Основні елементи персонального кабінету для роботи підприємця

Персональний кабінет Пенсійного фонду України дає безліч можливостей для суб’єктів господарювання. Тепер не потрібно особисто відвідувати відділення, щоб отримати той чи інший документ або довідку. Найчастіше це стосується оформлення соціальних виплат (лікарняних, декретних, пенсій тощо). В першу чергу потрібно увійти в персональний кабінет. Для цього необхідна наявність уніфікованого електронного підпису. Після авторизації, перед підприємцем відкривається меню послуг в лівій частині екрану. Взаємодія з Пенсійним фондом відбувається через закладку «Комунікації з ПФУ». Коли найманий працівник отримує електронний листок непрацездатності (ЕЛН), він відображається в розділі «Листки непрацездатності». Спочатку зі статусом «Закритий» і згодом змінює статус на «Готово до сплати». Це означає, що його можна оформити належним чином і оплатити. Щоб правильно оформити ЕЛН необхідно взяти в фонду Довідку про трудовий та страховий стаж, а також Довідку ОК-7. Щоб отримати їх, необхідно відкрити розділ «Комунікації з ПФУ» → «Запит на отримання електронних документів». У вікні, що відкрилось, обираємо Тип звернення (необхідно вибрати, яку довідку ми хочемо отримати). У верхній частині вікна, що відкрилось, заповнюємо дані найманого працівника:

  • індивідуальний податковий номер;
  • прізвище, ім’я та по батькові;
  • контактний номер телефону.

В нижній частині вікна заповнюємо дані роботодавця (код ЄДРПОУ та найменування). Натискаємо кнопку «Відправити в ПФУ». Довідка формується майже миттєво і відображається в розділі «Мої звернення». Будь-яка довідка формується в форматі pdf і її можна роздрукувати або зберегти на інший електронний носій при необхідності.

Інші можливості персонального кабінету ПФУ

Функціонал персонального кабінету ПФУ багатогранний. Суб’єкт господарювання може отримати такий вид послуг:

  • отримати відомості про застраховану особу;
  • бачити, перевіряти та контролювати сплату та зарахування єдиного соціального внеску за найманих працівників;
  • бачити відомості електронної трудової книжки (подавати скановані копії паперових трудових книжок для займаних працівників);
  • мати миттєвий доступ до електронних листків непрацездатності;
  • отримувати необхідні довідки та відомості, необхідні для оформлення соцвиплат;
  • комунікувати з ПФУ (відправляти та отримувати листи та повідомлення).

Найманий працівник теж може увійти до персонального кабінету, за наявності електронного підпису. Він зможе оформити собі пенсію, перевіряти порядок сплати ЄСВ, подавати заяви на субсидії та пільги та навіть подавати заяву на виготовлення пенсійного посвідчення. Персональний кабінет постійно оновлюється. Тепер працівник має можливість ознайомитись з ймовірним розміром пенсії, яку він буде отримувати в майбутньому (виходячи зі свого трудового та страхового стажу). Це розраховує «Пенсійний калькулятор». Також особа може сплачувати добровільні внески ЄСВ за себе або на користь конкретного пенсіонера.

 

Програми яким довіряють

Найкращі рішення для наших клієнтів.

ІС Про
M.E.Doc
СОТА
ЕЦП
ESET
Cashalot
Підприємець 4