ДФСУ в листі від 07.11.2014 р № 6453/6 / 99-99-19-02-02-15 роз’яснює, що платниками податків, які здійснюють реорганізацію підприємства (злиття, приєднання, поділ, виділення і перетворення), податкові зобов’язання з ПДВ не нараховуються та податковий кредит не коригується. Податкові накладні на операції з передачі активів не виписуються (оскільки операція не є об’єктом оподаткування), а відображаються в Реєстрі виданих податкових накладних на підставі документів бухгалтерського обліку з позначкою “БО”.

 

§§§

У зв’язку із завершенням бюджетного року Казначейством у повідомленні від 19.12.2014 р наведено графік роботи його органів.

§§§

Як повідомляє Фонд соціального страхування з тимчасової втрати працездатності (роз’яснення від 15.12.2014 р), фізична особа – підприємець має право на отримання матеріального забезпечення та соціальних послуг за рахунок коштів Фонду з моменту укладення Типового договору про добровільну участь та сплаті єдиного соціального внеску.

Для отримання матеріального забезпечення та соціальних послуг фізична особа – підприємець звертається до робочого органу Фонду з наступними документами:

  • заявою встановленої форми із зазначенням реквізитів банківської установи та номера поточного рахунку;
  • довідкою з Державної фіскальної служби про сплату єдиного внеску;
  • документами, що підтверджують настання страхового випадку:
    • листок непрацездатності (оригінал);
    • у разі отримання допомоги на поховання – витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про смерть для отримання допомоги на поховання; у разі реєстрації смерті виконавчим органом сільської, селищної або міської ради – довідка для отримання допомоги на поховання, свідоцтво про смерть (копія);
  • документів, копії яких належним чином завіряються фахівцем робочого органу Фонду:
    • типовий договір про добровільну участь у системі загальнообов’язкового соціального страхування;
    • свідоцтво про державну реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності;
    • паспорт;
    • довідка про присвоєння ідентифікаційного коду;
    • трудова книжка;
    • страхове свідоцтво.

Детальніше на сайті центру ЮБС “Аверс”.


Бажаєте бути постійно в курсі останніх новини? Оформіть передплату на електронний журнал “Аверс-Бухгалтерія” за телефоном (0412) 46 73 38.

Ви можете отримати безкоштовний доступ на 2 неділі заповнивши форму нижче.

{loadposition testdrive-aversform}