Для роботи з будь-якими електронними документами Вам знадобиться краще у своїй сфері програмне забезпечення M.E.Doc. Але однієї програми не достатньо. Щоб у ній працювати потрібно мати кваліфікований електронний підпис (КЕП) та діючі сертифікати до нього. Отримати КЕП можна у нашому представництві КНЕДП ТОВ "ЦСК "Україна".
Якщо електронні підписи зберігаються на вашому комп'ютері або на захищеному носії, то сертифікати повинні бути обов'язково завантажені у програму M.E.Doc.
Розглянемо процес завантаження сертифікатів електронного підпису у програму M.E.Doc:
1. Потрібно скачати на комп'ютер сертифікати із сайту КНЕДП, де ви їх отримували.
2. Якщо сертифікати Ви отримували у КНЕДП ТОВ "ЦСК "Україна", то у програму M.E.Doc вони завантажуються автоматично.
3. У Головному меню програми M.E.Doc зайдіть у розділ Адміністрування - Сертифікати.
Розділ Сертифікати відкриється у пункті Встановлені сертифікати.
4. Якщо ви користуєтеся сертифікатами від КНЕДП ТОВ "ЦСК "Україна", на панелі інструментів натисніть кнопку Завантажити з інтернету або Правка - Завантажити з інтернету. Або натисніть на клавіатурі функціональну клавішу F5.
Якщо ж ви користуєтеся сертифікатами будь-якого іншого центру надання електронних довірчих послуг, на панелі інструментів натисніть кнопку Додати сертифікат або Файл - Додати сертифікат. Необхідно вказати шлях на комп'ютері, де знаходяться сертифікати та натиснути Відкрити. З'явиться віконечко, в якому потрібно вказати Тип сертифікату: Директор, Бухгалтер, Співробітник чи Печатка.
Оберіть тип сертифікату та натисніть ОК. Програма сповістить про завантаження сертифікатів та запропонує Змінити налаштування комплекту підписів.
Якщо потрібно змінити налаштування комплекту підписів, натисніть Так і зробіть потрібні налаштування. Якщо не потрібно, то натисніть Ні.
Вітаю! Ви завантажили необхідні сертифікати до програми M.E.Doc. Наступним кроком буде їх реєстрація у ДПС України. Це питання було розглянено у нашому відео.