Для того щоб створити резервну копію в ПК “M.E.Doc IS” потрібно виконати наступні дії:
- З Головного меню в Адміністрування – Резервне копіювання.
- На панелі інструментів виберіть команду Створити, або натисніть комбінацію клавіш Ctrl+N.
- Відкриється вікно Вибір підприємства.
За замовчанням, напроти всіх установ, що ведуться у системі стоять галочки. Якщо потрібне резервне копіювання певної установи, встановіть відмітку в полі Зняти відмітки. Далі встановіть галочку напроти потрібного підприємства (або декількох).Для продовження натисніть кнопку Ок.
- Відкриється діалогове вікно збереження файлу за вказаним шляхом. За необхідності змініть каталог, де буде зберігатись файл резервної копії.
Натисніть Зберегти. - Розпочнеться процес створення резервної копії. Система повідомить про закінчення процедури. Результатом створення резервної копії буде новий запис в таблиці модулю.