Для того щоб створити резервну копію в ПК “M.E.Doc IS” потрібно виконати наступні дії:

  1. З Головного меню в Адміністрування – Резервне копіювання.
  2. На панелі інструментів виберіть команду Створити, або натисніть комбінацію клавіш Ctrl+N.
  3. Відкриється вікно Вибір підприємства.
    За замовчанням, напроти всіх установ, що ведуться у системі стоять галочки. Якщо потрібне резервне копіювання певної установи, встановіть відмітку в полі Зняти відмітки. Далі встановіть галочку напроти потрібного підприємства (або декількох).

    Для продовження натисніть кнопку Ок.

  4. Відкриється діалогове вікно збереження файлу за вказаним шляхом. За необхідності змініть каталог, де буде зберігатись файл резервної копії.
    Натисніть Зберегти.
  5. Розпочнеться процес створення резервної копії. Система повідомить про закінчення процедури. Результатом створення резервної копії буде новий запис в таблиці модулю.