Щоб надсилати запити до ДПСУ з програми M.E.Doc, потрібно додатково налаштувати комплект підписів для блоку “Інформаційна довідка”.

  1. Увійдіть в розділ Адміністрування → Параметри системи

2. У відповідному блоці меню “Підпис” оберіть пункт “Інформаційна довідка”. З випадаючого списку оберіть Відповідальна особа – Печатка, або ж якщо підприємство працює без печатки то – Відповідальна особа.

3. Після попередніх кроків поле “Відповідальна особа” залишиться порожнім. Для вибору відповідальної особи натисніть на кнопку, вказану на малюнку нижче.

4. У вікні, що відкрилося натисніть кнопку “Додати”.

5. Оберіть відповідний сертифікат та натисніть кнопку “ОК”.

6. Після вибору підписанта дані відобрязяться у відповідному пункті налаштувань. Для збереження цього налаштування натисніть “Зберегти та вийти”.