Починаючи з оновлення 11.02.152 в програмі M.E.Doc запроваджено новий формат заповнення адреси підприємства.
Кожна установа може мати декілька адрес: юридичну та фактичну. Вірне заповнення адреси в Картці підприємства програми гарантує коректне перенесення даних до звітів, які будуть відправлятись до контролюючих органів.
Для того щоб додати нову адресу установи в програмі M.E.Doc необхідно зайти в розділ Головне меню – Довідники – Картка підприємства – Адреси – Додати адресу.
Відкриється вікно для заповнення інформації. В першу чергу, рекомендується заповнити Індекс та КАТОТТГ. Після обрання коректного КАТОТТГ, у вікні адреси автоматично заповняться такі поля як: область, район, територіальна громада, населений пункт, район міста. В ручному режимі потрібно заповнити лише вулицю міста, будинок та електронну адресу.
У вкладці Інше доступно до заповнення поле номеру телефону та веб-сайту підприємства.
Також, варто звернути увагу, що користувач може вказати чи є адреса юридичною, поставивши позначку “Юридична адреса”. Всі інші додані адреси установи набувають статусу фізичної.
Після заповнення всіх даних необхідно зберегти зміни.
Після заповнення фактичних адрес підприємства в Картці підприємства, автоматично заповниться довідник підприємства “Адреси підприємства (фактичні)” в Загальних довідниках. Саме цей довідник буде відкривати користувач під час заповнення звітів до контролюючих органів.