Житомир, вул. Перемоги 7а, к. 301-303

Налаштування довідника контрагентів та адресної книги в M.E.Doc

В програмному комплексі M.E.Doc реалізована функція обміну первинними документами між контрагентами. Обмін відбувається через платформу ПТАХ. Але для початку в програмі в M.E.Doc потрібно здійснити налаштування довідника контрагентів та адресної книги.

Додамо контрагента в довідник Контрагентів.

В програмі M.E.Doc - Головне меню - Довідники - Контагенти. Відкриється вікно з переліком усіх доданих контагентів в програмі.
Зліва можна створити групу, щоб додати підприємство в конкретну групу.

Налаштування довідника контрагентів та адресної книги в M.E.Doc

Потім необхідно натиснути на вікно з переліком та обрати функцію Додати контрагента.

Налаштування довідника контрагентів та адресної книги в M.E.Doc

Відкриється вікно створення картки контрагента. Жовтим кольором підсвічуються поля обов'язкові до заповнення. В першу чергу заповнюємо ЄДРПОУ/ДРФО контрагента. Потім натискаємо кнопку в правому куточку - "Завантажити сертифікати". Із завантажених сертифікатів в картку контрагента підтягнуться дані про назву організації та адресу підпримєства, яка була вказана в сертифікатах.

Налаштування довідника контрагентів та адресної книги в M.E.Doc

Потім натискаємо на позначку Оновити дані по контрагенту. Дані підтягнуться та оновляться, якщо контрагент теж користується програмним комплексом M.E.Doc. Якщо дані контрагента відсутні у ЄДК, оновлення виконується за попереднім варіантом - з базою даних платників ДПС. Але попередньо, щоб дані оновились успішно, мають бути виконані дві умови: наявність ліцензії на M.E.Doc та оновлені дані з ЄДК самого користувача.

Також, можливо оновити дані по всіх контрагентах, попередньо доданих в довідник. Для цього потрібно зайти у вкладку Правка - Оновити дані по контрагенту - Для всіх записів.

Після заповнення довідника контрагентів, необхідно перевірити, чи підтягнулись дані про сертифікати контрагента в Адресну книгу підприємства. Тому що правильне заповнення довідника Контрагентів не гарантує відправку електронних документів на коректні та діючі сертифікати.

Тому, заходимо Головне меню - Довідники - Адресна книга. У вкладці Контрагенти обираємо функцію Додати адресата. З'явиться вікно запису адресної книги, куди через три крапи потрібно додати контрагента з довідника Контрагентів.

Якщо у підприємства оновлені дані та є сертифікати ЦСК "Україна", у віконці Сертифікати будуть відображатись актуальні сертифікати. Якщо сертифікати відсутні, то через кнопку "Керування сертифікатими" потрібно їх додати.

Для початку, можна спробувати Завантажити сертифікати з інтернету через відповідну стрілку. Якщо пошук не дасть результатів, то можна завантажити сертифікати з комп'ютера користувача. Але попередньо необхідно попросити контрагента відправити сертифікат шифрування печатки, яким він користується в M.E.Doc для отримання та шифрування повідомлень.

Після додавання контрагента в адресну книгу та завантаження його актуальних сертифікатів, користувач програми може впевнено обмінюватись електронним документами через програмний комплекс M.E.Doc.

Програми яким довіряють

Найкращі рішення для наших клієнтів.

ІС Про
M.E.Doc
СОТА
ЕЦП
ESET
Cashalot
Підприємець 4