У програмі M.E.DOC Податкову декларацію з ПДВ можна створити на основі виданих та отриманих податкових накладних. Для цього потрібно зайти в Головне меню – розділ Облік ПДВ – Реєстр виданих та отриманих податкових накладних.

Відкрийте Реєстр виданих та отриманих податкових накладних та оберіть місяць за який Ви хочете сформувати Декларацію. Зайдіть у вкладку Відсутні у реєстрі. Там знаходяться всі податкові накладні, створені в обраному місяці. Відмітьте ПН/РК, які Ви хочете включити до Декларації. Або натисніть Правка – Відмітити все.

Для того, щоб рознести ПН/РК на видані та отримані на панелі інструментів написність Додати у реєстр

Або натисність Файл – Додати у реєстр.

У нижній лівій частині програми натисніть Наступні дії – Створити пакет звітів.

У вікні Перелік звітів оберіть Податкову декларацію та необхідні Вам додатки. Натисніть ОК.

Сформуються обрані Вами Декларація та Додатки на основі ПН/РК, які були у Реєстрі виданих та отриманих податкових накладних. Знайти даний звіт Ви зможете у Реєстрі звітів у обраному місяці.