Програма M.E.Doc широко використовується для електронного документообігу, включаючи підписання документів, подачу звітності та обмін інформацією з контрагентами. Для цих дій потрібен відповідний ключ. Якщо у вас є кілька ключів і ви не впевнені, який із них потрібно використати, скористайтеся цією покроковою інструкцією.
Зверніть увагу, що для пошуку актуального ключа, у програму вже мають бути завантажені відповідні сертифікати КНЕДП ЦСК "УКРАЇНА". Для того, щоб це зробити - ознайомтесь з інструкцією.
Після завантаження сертифікатів, виконайте такі дії:
- У Головному меню увійдіть у розділ Адміністрування – Сертифікати. Відкриється вкладка Встановлені сертифікати з попередньо завантаженими сертифікатами у програму.
2. Виділіть сертифікат до якого потрібно знати відповідний ключ та натисніть на нього правою клавішею миші. З контекстного меню оберіть Пошук секретного ключа.
3. У вікні, що відкрилося - вкажіть шлях до каталогу (папки), де збережено ваші секретні ключі та введіть пароль до них, натиснувши ОК.
4. Розглянемо варіанти відповіді протоколу пошуку секретних ключів:
- Якщо пароль та обраний каталог вірний, тоді з’явиться вікно з повідомленням про те, що секретний ключ відповідає обраному сертифікату.
- Якщо пароль введено не вірно, програма попередить про це.
- Якщо текст у вікні повідомлення червоного кольору, це означає, що у вказаному каталозі відсутній секретний ключ для обраного сертифікату.
Робота з програмою M.E.Doc дозволяє максимально спростити та впорядкувати процеси електронного документообігу.
Завдяки чітким інструкціям і продуманому інтерфейсу, ви легко знайдете необхідний секретний ключ серед кількох доступних, уникнувши помилок і затримок. Кроки, описані у статті, допоможуть не лише знайти потрібний файл, але й перевірити його актуальність, що є критично важливим для стабільної та безпечної роботи з документами.
Важливо пам’ятати про організацію зберігання ключів та створення резервних копій програми для додаткової безпеки.