Житомир, вул. Перемоги 7а, к. 301-303

Бухгалтерські програми для ФОП у 2025 році

Щоб ваш бізнес процвітав, потрібно вибрати найбільш оптимальне програмне забезпечення, яке підійде для вашого підприємства. Автоматизація обліку значно спрощує роботу підприємця, оберігає від помилок, надає точність інформації та повну аналітику діяльності. Через повномасштабне вторгнення, санкції на рівні держави щодо програмних продуктів держави агресора, а також ризик витоку особистої інформації, фірми обирають програми українського виробника. Отже, як вибрати найбільш корисну програму для вашого бізнесу? В першу чергу, варто вибрати основні функціональні компоненти, які вам потрібні. Важливим є можливість синхронізації даних з мережею або філіями. Варто звернути увагу на спосіб збереження даних та безпеку програми. Обов’язковою умовою є, також, автоматичне та вчасне оновлення програмного забезпечення. І, звичайно, можливість якісної технічної підтримки та сервісного обслуговування. Зважайте на те, що ваша організація може розвиватись і збільшуватись, тому програма має бути адаптована і для великих оборотів. Найчастіше суб’єкти господарювання вибирают такі продукти як «Підприємець 4», «M.E.DOC», «Дебет Плюс», «BOOKKEEPER», «Dilovod», «iFin», «СОТА», тощо. Розглянемо основні переваги кожної програми.

Підприємець 4

«Підприємець 4» - це проста для користування програма бухгалтерського та управлінського обліку. Здебільшого вона призначена для фізичних осіб-підприємців та малих підприємств. Не залежно від виду діяльності, цей програмний продукт дозволяє автоматизувати всі аспекти діяльності. Повнофункціональна програма включає такі компоненти як склад, оптова та роздрібна торгівля, всі види торговельних та виробничих моментів. Додатковою перевагою програми є можливість її інтеграції з стаціонарним або програмним РРО, а також зі службою доставки «НоваПошта». Даний сервіс – це два ключові елементи: «Облік» та «Звітність». Облік включає в себе торгівлю, рух товарів, виробництво, рахунки, банк, каси, заборгованість, зарплату, аналітику організації в різних валютах, створення електронних документів. Функціонал «Звітність» дає можливість автоматично сформувати повний реєстр податкових накладних і по них звіт по ПДВ зі всіма необхідними додатками, квартальний звіт по найманих працівниках  (зокрема контроль за сплатою податків ЄСВ та  ПДФО), а також підсумкові річні та квартальні звіти про результат діяльності фірми Декларація про майновий стан та доходи, Декларація прибутку підприємства і ще декілька інших додаткових звітів. Вартість «Підприємець 4» залежить від мети використання та обсягу необхідних функцій. Ви можете обрати необхідний варіант:

  • «Стандарт»: з прив’язкою до одного комп’ютера або при перенесенні з одного ПК на інший. В цьому випадку придбана ліцензія поширюється лише на один комп’ютер, на який встановлюється програма.
  • «На сервері терміналів»: встановлюється на комп'ютер, який буде ніби сервером, має необмежену кількість користувачів. Цей функціонал має такі можливості як складський, бухгалтерський облік, роздріб, торгові і виробничі операції. Працювати можна як з локальної мережі, так і віддалено через інтернет. Кожен користувач може підключатись до цієї програми і може працювати за своїм робочим місцем.

M.E.DOC

«M.E.DOC» - багатофункціональна програма для полегшеної роботи підприємців. Тепер електронний документообіг стане ще легшим. Ви зможете працювати з документами різних типів (звітами, податковими накладними, актами, рахунками та ін.). Цей програмний продукт має різні модулі для повноцінної роботи фірми, тому суб’єкт господарювання може вибрати найбільш підходящі для його роботи. Вони включають: «Звітність», «Звітність до НБУ», «Звітність за МСФЗ», «ЕДО», «Зарплата», «Облік ПДВ», «Корпорація», «Акциз та ТТН», «Інтеграція», «Веб-сервіс "СОТА"». Ви можете створювати та відправляти звіти до контролюючих органів, обмінюватись документами з контрагентами, підписавши їх ЕЦП.

Дебет Плюс

«Дебет Плюс» - це відмінний український продукт, що дає можливість ФОПу вести автоматизований бухгалтерський, управлінський та фінансовий облік. Програма дає можливість працювати з такими компонентами як:

  • Облік основних засобів
  • Облік касових операцій
  • Облік заробітної плати
  • Облік банківських операцій
  • Облік ТМЦ
  • Зведення бухгалтерського балансу
  • Адміністратор комплексу.

Програма дає змогу формувати всі види податкових звітів для подачі в контролюючий орган через такі програми як «СОТА», «Арт-Звіт», «M.E.DOC», «Соната», «OPZ» та інші.

BOOKKEEPER

«BOOKKEEPER» - онлайн-бухгалтерія, яка добре підійде для автоматизованої роботи фізичної особи-підприємця. Програма надає можливість вести облік продаж та закупівель, товарних запасів, касових операцій, руху коштів, кадровий облік   (нарахування зарплати, індексації, тощо), облік необоротних активів, а також формувати та подавати бухгалтерські звіти. Важливою перевагою є те, що можна додавати кілька користувачів (проте, за кожного потрібно додатково заплатити). Встановити програму можна на різних операційних системах, наприклад таких як Win, Mac, Linux, iOS, Android. Є можливість ознайомитись з програмою завдяки демо-версії.

Dilovod

«Dilovod» - це програмне забезпечення, яке дозволяє значно економити час суб’єкта господарювання при веденні бухгалтерського та управлінського обліку. Це онлайн сервіс, тому ви зможете використовувати програму в будь-якій точці світу та в будь-який час. Управлінський, бухгалтерський облік, облік товарних запасів, звітність та пРРО тепер в одній програмі. Програма завжди автоматично оновлюється, тому всі звіти завжди актуальні, ви зможете уникнути штрафів та помилок. Керівник завжди зможе контролювати свій бізнес, адже в програмі доступний облік грошових коштів, продажів, складу, а також подання звітності. Важливим є можливість інтеграції з такими сервісами як «МоноБанк», «Вчасно», «НоваПошта», «Державна фінансова служба» та ПРРО.

iFin

«iFin» - це онлайн-бухгалтерія для підприємців різних видів діяльності. Допомагає автоматизувати бухгалтерський та податковий облік, подавати звіти і мінімізує ризики. Форми звітів завжди актуальні через автоматичне оновлення програми. Окрім подачі звітності до контролюючих органів, можна реєструвати податкові накладні та розрахунки коригування, декларувати ПДВ, розраховувати зарплату, податки та збори тощо. Програма має зрозумілий інтерфейс та є простою в користуванні. Сервіс безпечний, а також ви зможете отримати технічну підтримку.

СОТА

«СОТА» - веб-сервіс для успішної подання звітності в контролюючі органи та ведення якісного документообігу як з державними органам, так і з контрагентами. Також в програмі присутня можливість реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування, подання різних видів заяв та запитів в електронному вигляді. Важливою перевагою є те, що програму не потрібно встановлювати на ПК, достатньо лише мати доступ до мережі Інтернет. Додаткова функція “Податковий календар” дає можливість вчасно подавати звітність та не забувати основні терміни сплати податків. Програма автоматично оновлюється, тому тут завжди актуальні бланки звітів та запитів. Ви можете також експортовувати і імпортовувати звіти, накладні та документи. Програма також має інтегрований модуль “СОТА Каса” - це програмний РРО для малих підприємств та ФОП для легкої фіскалізації чеків.

 

Програми яким довіряють

Найкращі рішення для наших клієнтів.

ІС Про
M.E.Doc
СОТА
ЕЦП
ESET
Cashalot
Підприємець 4