logo.png

Комп'ютерна програма «M.E.Doc»

Комп'ютерна програма «M.E.Doc» (My Electronic Document) - це Ваш найкращий помічник у роботі з усіма типами документів в електронному вигляді: податкові накладні, акти, рахунки і звіти. Це новітній програмний продукт для підприємств різних сфер діяльності та систем оподаткування.

Всі документи, створені у програмі «M.E.Doc» і підписані електронним цифровим підписом, є оригіналами документів (Закони України «Про електронний цифровий підпис» № 852-IV від 22.05.2003р. та «Про електронні документи та електронний документообіг» № 851- IV від 22.05.2003р.).

M.E.Doc Держава

Проста, легка, правильна звітність до контролуйюючих органів за лічені секунди. Модуль "Держава" передбачає автоматичне оновлення всіх звітних форм. Він містить більше ніж 3000 бланків звітів встановленого зразка.

Актуальність

Більше 3000 бланків для абсолютно всіх видів звітності до контролюючих органів, які регулярно оновлюються – запорука того, що всі необхідні звіти Ви можете відправити з однієї програми і бути впевненим в тому, що надані бланки не застаріли.

Надійність

Шифрування документів ЕЦП дозволяє бути впевненим у тому, що вони захищені від сторонніх осіб, а передача звітів через сервер прямого з'єднання гарантує моментальну доставку в контролюючі органи.

Індивідуальний підбір комплектності

У модулі «Звітність» існує зручна можливість індивідуального підбору бланків залежно від формату і типу оподаткування компанії. Таке налаштування істотно заощаджує час і робить роботу легше і приємніше.

Допомога при роботі з бланками

Ми спеціально розробили зручний автоматичний помічник, щоб виключити етап багаторазової перевірки документів. Модуль автоматично заповнить реквізити контролюючого органу, проконтролює правильність заповнення бланка і проведе автоматичний підрахунок. Це скоротить час роботи над документами і мінімізує ризик накладення штрафів за некоректне заповнення.

 

M.E.Doc Бізнес
M.E.Doc Зарплата
M.E.Doc Корпорація
M.E.Doc Акциз та ТТН

Гаряча лінія

Наші спеціалісти завжди готові допомогти

Віддалена підтримка

Швидка технічна підтримка без очікування

Виклик спеціаліста в офіс

Для особливих технічних випадків

Зворотній дзвінок

Просто залиште Ваш телефон на сайті

Бухгалтерський форум

Задайте запитання і отримайте відповідь

Навчання

Не знаєте - научимо

«M.E.Doc»

Комп'ютерна програма «M.E.Doc» - це Ваш найкращий помічник у роботі з усіма типами документів в електронному вигляді: податкові накладні, акти, рахунки і звіти. Це новітній програмний продукт для підприємств різних сфер діяльності та систем оподаткування.

Всі документи, створені у програмі «M.E.Doc» і підписані електронним цифровим підписом, є оригіналами документів (Закони України «Про електронний цифровий підпис» № 852-IV від 22.05.2003р. та «Про електронні документи та електронний документообіг» № 851- IV від 22.05.2003р.).

ЧОМУ З НАМИ БУДЕ КРАЩЕ

РЕГУЛЯРНІ І ОПЕРАТИВНІ ОНОВЛЕННЯ

Ми завжди в найкоротші терміни впроваджуємо нововведення законодавства, яким би мінливим воно не було. А значить, Ви завжди будете працювати з актуальними бланками звітів і не боятися штрафів!

ВСІ ЗВІТИ У ВСІ КОНТРОЛЮЮЧІ ОРГАНИ
БІЛЬШЕ, НІЖ ПРОСТО ЗВІТНІСТЬ

Переваги системи M.E.Doc

  • максимальна автоматизація звітності та інших процесів документообігу в рамках однієї програми;
  • захищеність інформації завдяки шифруванню електронним цифровим підписом;
  • контроль процесів документообігу на всіх етапах;
  • зручність і простота у використанні завдяки сучасному зрозумілому інтерфейсу;
  • економія особистого часу і скорочення витрат підприємства;
  • впевненість у відповідності бланків всім вимогам чинного законодавства України та контролюючих органів за рахунок своєчасних оновлень програми;
  • надійність роботи, що забезпечується командою професійних розробників і технічної підтримки;
  • можливість постійного підвищення кваліфікації завдяки навчальним програмам і презентаціям у Вашому офісі;
  • гнучка система знижок і заохочень для постійних користувачів.

Можливості "M.E.Doc"

Працюючи в ПК "M.E.Doc" Ви зможете:

  • зареєструвати податкові, накладні, отримати квитанції про реєстрацію/витяги з реєстру;
  • сформувати та перевірити звітність до контролюючих органів;
  • сформувати звітність з ПДВ на основі реєстру ПН;
  • відправити звіти в контролюючі органи;
  • отримувати довідки з контролюючих органів;
  • перевірити, роздрукувати та зберегти документи на електронних носіях;
  • зашифрувати і підписати за допомогою ЕЦП будь-який документ;
  • обмінюватися первинними документами, в тому числі ПН\РК, з контрагентами в електронному вигляді;
  • вести облік заробітної плати;
  • отримувати звітність від філій та консолідувати її;
  • формувати аналітичні фінансові звіти;
  • та безліч інших можливостей.

 

"M.E.Doc" - це легко та зручно

Система «M.E.Doc» допомагає зберегти дорогоцінний час при роботі з податковими накладними. Створення накладних та їх підписання ЕЦП, направлення до Єдиного реєстру, отримання квитанції у відповідь або необхідні Витяги з Реєстру будуть здійснюватися за лічені хвилини, замість довгого процесу роботи з ними.

 

"M.E.Doc" - надійний засіб ЕЦП

«M.E.Doc» є надійним засобом ЕЦП, що підтверджується експертним висновком Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України.

Завдяки використанню ЕЦП «M. E. Doc» надає юридичну силу будь-якому документу, створеному в програмі. Підписання документів єдуже простим, а документи відправляються до контролюючих органів за лічені секунди. Послідовність дій для підписання документів ЕЦП є поетапною для зручності користувача. Будь-який документ, створений в «M. E. Doc» та підписаний ЕЦП, є оригіналом документу в електронному вигляді.

 

Image

Компанія СТ центр

м. Житомир, вул. Перемоги 7а, к. 206а

тел.: 0412 46 73 38

тел.: 0412 43 30 33

тел.: 097 929 68 60

stcentr@ukr.net