Перевидача сертифіката — це позапланова видача нового кваліфікованого сертифіката електронного підпису (КЕП) до завершення строку дії чинного сертифіката. Така процедура застосовується у випадках, коли необхідно оновити дані, зазначені у сертифікаті, або якщо втрачено доступ до секретного ключа.
Підстави для перевидачі сертифіката
- зміна реквізитів підприємства (назви або юридичної адреси);
- зміна прізвища підписувача;
- зміна посади підписувача;
- втрата секретного ключа або забутий пароль.
Важливо! Фотофіксація заявника з документами (оригінал паперового документа, що посвідчує особу) є обовʼязковою у разі подання паперових документів.
Якщо біометричні документи (паспорт громадянина України та РНОКПП) передаються через застосунок «Дія», фотофіксація не проводиться.
Оригінал паперового документа, що посвідчує особу:
- паспорт громадянина України (як старого, так і нового зразка);
- закордонний паспорт громадянина України (обидві версії — старого та нового зразка);
- тимчасове посвідчення громадянина України (дійсне протягом строку до двох років);
- посвідка на проживання в Україні — тимчасова (видається на визначений строк) або постійна (безстрокова, підлягає обов’язковому обміну у 25 та 45 років протягом одного року);
- посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту;
- національний паспорт іноземного громадянина з нотаріально засвідченим перекладом українською (підтвердження може бути здійснене нотаріусом, перекладацьким бюро або фізичною особою-підприємцем, який офіційно здійснює переклади таких документів);
- посвідчення біженця.
Перелік документів
1. Зміна реквізитів підприємства
Оригінал паперового документа, що посвідчує особу або електронний документ в застосунку "ДІЯ" (паспорт громадянина України: ID-картка або біометричний паспорт громадянина України для виїзду за кордон)
Юридична особа:
- оригінал або копія нової виписки з ЄДР, витягу з ЄДР або довідки з Міністерства оборони (для військових частин);
- наказ або протокол про перейменування організації (оригінал або засвідчена копія).
Відокремлений підрозділ юридичної особи:
- виписка або витяг з ЄДР / довідка з ЄДРПОУ з новими реквізитами;
- копія сторінки з Положення про підрозділ із оновленою назвою або адресою.
СП юридичної особи або філії:
- копія сторінки з Положення, що містить нові дані.
ДСД / ДУМ:
- оригінал або копія нової довідки про взяття на облік платника податків (форма 34-ОПП).
ФОП:
- оригінал або копія нової виписки з ЄДР із оновленим прізвищем.
2. Зміна посади підписувача
- оригінал паперового документа, що посвідчує особу або електронний документ в застосунку "ДІЯ" (паспорт громадянина України: ID-картка або біометричний паспорт громадянина України для виїзду за кордон; РНОКПП)
- оригінал або копія документа про призначення на нову посаду, наказ про переведення чи зміну назви посади;
- для ФОП — також може надаватись новий трудовий договір або контракт.
3. Зміна прізвища підписувача
Для юридичних осіб, відокремлених підрозділів, філій, ФОП:
- Оригінал паперового документа, що посвідчує особу або електронний документ в застосунку "ДІЯ" (паспорт громадянина України: ID-картка або біометричний паспорт громадянина України для виїзду за кордон)
- довідка ІПН з новим прізвищем;
- один із таких документів:
• свідоцтво про шлюб, свідоцтво про розлучення, рішення суду про розірвання шлюбу, свідоцтво про зміну імені;
• або наказ про зміну прізвища із зазначенням реквізитів документа, що є підставою.
Для фізичних осіб:
- Оригінал паперового документа, що посвідчує особу або електронний документ в застосунку "ДІЯ" (паспорт громадянина України: ID-картка або біометричний паспорт громадянина України для виїзду за кордон) з новим прізвищем;
- довідка ІПН з новим прізвищем.
4. Втрата секретного ключа
ФОП/Фізична особа:
- оригінал паперового документа, що посвідчує особу або електронний документ в застосунку "ДІЯ" (паспорт громадянина України: ID-картка або біометричний паспорт громадянина України для виїзду за кордон)
Співробітник підприємства - звертається особисто, без доручення.
- оригінал паперового документа, що посвідчує особу або електронний документ в застосунку "ДІЯ" (паспорт громадянина України: ID-картка або біометричний паспорт громадянина України для виїзду за кордон)
- документ про призначення на посаду (оригінал або завірена копія);
Сертифікати електронної печатки можуть отримати:
- керівник юридичної особи або ФОП;
- представник, зазначений в ЄДР;
- інша особа за наявності нотаріального доручення (оригінал).
Додаткова інформація
- Перевидача здійснюється на строк, що залишився до завершення чинного сертифіката.
- У разі перевидачі сертифіката на новий термін (1 або 2 роки) подається повний пакет документів або сертифікати формуються віддалено.
- Співробітники організацій мають право отримувати особисті сертифікати без надання довіреності від керівника.
Для підтвердження повноважень необхідно надати документ про призначення на посаду — у вигляді копії або оригіналу.
Копія цього документа обов’язково має бути завірена підписом керівника юридичної особи.