Інколи виникає необхідність подати звіт за минулі роки. Але під час вибору бланків він не відображається. Це відбувається тому, що у налаштуваннях встановлено відображення лише діючих бланків.
Щоб додати вже не діючий бланк для подальшого заповнення, потрібно виконати такі кроки:
-
Перейдіть у Головне меню → Адміністрування → Налаштування комплектності бланків.
- Оберіть контрагента, якому необхідно подати цей звіт, та натисніть на плюсик.
- Відкриється додатковий список, у якому виберіть розділ, що відповідає вашому звіту (наприклад, «Акциз») і знову натисніть плюсик.
- Знайдіть у списку потрібний бланк, поставте біля нього галочку та натисніть кнопку «Зберегти» внизу сторінки.
- Далі перейдіть у Реєстр звітів, обов’язково виберіть період, у якому діяв даний бланк звіту, і введіть у фільтр код або назву бланка.
Тепер можна працювати з потрібним бланком. ✅