M.E.Doc постійно працює над удосконаленням своїх рішень. У новій версії програми реалізовано можливість першого погодження документа контрагентом. Пропонуємо ознайомитися з прикладами використання даної функції на практиці. Функція «Перший підпис контрагента» вже доступна в M.E.Doc: поетапне погодження документа.
Створення документа та передача на перший підпис контрагенту
Ініціатором процесу виступає відправник. Якщо ви — відправник, дотримуйтесь наступних кроків: Створіть та заповніть документ, підготувавши його до відправлення. У нижньому меню оберіть опцію «Надіслати на перший підпис контрагенту».
Після цього документ отримає статус «Відправлено на перший підпис контрагенту». Перевірити його можна у таблиці реєстру електронних документів.
Якщо ви контрагент:
Ви отримали документ від партнера для погодження. Дотримуйтеся наступного алгоритму: Прийміть вхідну пошту в програмі. Після цього у реєстрі електронних документів з’явиться документ зі статусом «Отримано на перший підпис».
Перегляньте отриманий документ. Ви маєте можливість погодити або відхилити його. В даному алгоритмі розглядається процедура погодження: у нижній частині екрана виберіть команду «Погодити документ».
Після виконання дії статус документа зміниться на «Очікує підпису контрагента». Перевірити актуальний статус можна у таблиці реєстру електронних документів.
Підписання документа відправником
Фінальний етап підписання документа здійснюється вами, як відправником. Прийміть повідомлення на електронну пошту, після чого ви побачите документ зі статусом "Підписано контрагентом". Далі відкрийте документ і підтвердіть його, обравши відповідну опцію в меню. Після погодження документа він отримує остаточний статус «Затверджено контрагентом».