Липень 2016 року відзначиться важливою подією для українських підприємств – відкриттям першої на ринку мережі крамниць електронних послуг. Запуск «Твій час» – це новонародження мережі Партнерів Групи компаній «Інтелект-Сервіс» (дистриб’юторів та дилерів «M.E.Doc», СОТА, АЦСК «Україна» тощо) у зміненому форматі: новий рівень сервісу, сучасний дизайн та затишний інтер’єр, а головне – безліч електронних послуг для підприємств та фізичних осіб. Компанія СТ центр, що є офіційним дистриб’ютором продуктів «Інтелект-Сервіс», відкрила крамницю «Твій час» у Житомирі.
Філософія «супермаркету сервісів», в якому клієнт міг би отримати повний комплект електронних послуг для підприємства, прийшла до нас з Європи, а для України це – справжнє ноу-хау. Мережа крамниць «Твій час» першою в Україні зібрала під одним дахом всі електронні послуги для підприємств, бізнесменів та фізичних осіб. Протягом місяця відчиняють свої двері більше 60 крамниць по всій Україні. А до кінця 2016 року їх кількість мінімум подвоїться.
Серед перших 60 відкрилася крамниця компанії СТ центр у Житомирі за адресою вул. Перемоги 7а, (приміщення Unicredit Bank), к. 206. Активно підтримуючи прагнення до європейських стандартів та бажання надавати клієнтам сервіс за форматом all inclusive, компанія СТ центр повністю змінила формат офісу по роботі з клієнтами. «Твій час» – це місце, де все продумано до дрібниць: зручне місцезнаходження, привітний персонал та приємна атмосфера формують з нього простір, куди хочеться повертатись знову і знову.
Що на полицях у крамниці?
Електронний цифровий підпис АЦСК «Україна» для подачі звітності в контролюючі органи, шифрування електронних договорів, рахунків, накладних та інших документів.
Електронна звітність в усі контролюючі органи. ЄСВ, ПДВ, 1-ДФ, Декларація про доходи – більше 3000 бланків, що оперативно оновлюються. Комп’ютерна програма «M.E.Doc» або веб-сервіс «СОТА» – на ваш вибір!
Рішення для електронного документообігу. Реєстрація податкових накладних та розрахунків коригування, обмін договорами, актами та рахунками в модулі «Електронний документообіг»
Електронне управління підприємством. Українська ERP-система «ІС-ПРО» для бухгалтерського та податкового обліку, управління фінансами, закупівлями, збутом, транспортом тощо – 13 модулів для управління підприємством від А до Я. Зручна CRM-система для роботи з клієнтами!
Технічне обслуговування та підтримка програм. Встановлення «M.E.Doc» та «СОТА», налаштування підписів та правд доступу, навчання роботі у програмах.
Консультація бухгалтера та допомога у заповненні звітності. Декларація про доходи, 1-ДФ, ЄСВ або усні консультації.
Віддалений офіс. Перевірте пошту або знайдіть необхідну інформацію в інтернеті, здайте звіт у професійному програмному забезпеченні, роздрукуйте/відскануйте або скопіюйте документи – до ваших послуг зручне робоче місце з усією технікою та програмами.
Електронні послуги для фізичних осіб
Під час візиту у крамницю можна оформити оплату електронних послуг. Серед них придбання електронних квитків на літак, потяг чи автобус, комунальні платежі, користування Інтернетом та мобільним зв’язком тощо.
Великий перелік електронних послуг поряд з висококласним сервісом дозволяють здійснити багато операцій в одному місці, до того ж швидко і ефективно. А значить, слоган «Твій час – в твоїх руках» повністю відображає суть мережі крамниць електронних послуг.
Завітайте до новонародженої крамниці «Твій час» з 11 до 25 липня 2016 року – та отримайте приємні подарунки, що ми підготували для перших клієнтів!
За додатковою інформацією звертайтеся:
адреса: м. Житомир, вул. Перемоги 7а (Unicredit Bank), к. 206а
тел.: (0412) 43 30 33, (0412) 43 40 20, (097) 929 68 60, (068) 494 67 58
факс: (0412) 42 10 36
e-mail: stcentr@ukr.net
web: stcentr.com.ua
{phocagallery view=category|categoryid=1|detail=3|displaydownload=0|displaydetail=0|displayname=0| displaybuttons=1|displaydescription=0}