1. В модулі Загальні довідники/Картка підприємства на закладці Рахунки мають бути створені всі види рахунків які є в організації.

Введення рахунку виконується по клавіші Ins.

 При створенні нового рахунку потрібно заповнити обов’язкові поля:

  •  номер рахунку;
  • тип рахунку – поле заповнюється із довідника;
  • призначення – довільне текстове поле;
  • банк – поле заповнюється вибором із довідника банків;
  • реквізити казначейства (КПКВ, КВК, бюджет, фонд, джерело фінансування, УГКУ, код одержувача, рівень розпорядника) – обов’язкові поля для казначейських рахунків.
  • 2. Створення об’єктів обліку грошових коштів.
  • Формування списку об’єктів обліку робиться в модулі Облік грошових коштів/Налаштування закладка Об’єкти обліку. На лівій панелі цієї закладки представлений список об’єктів обліку, а на правій – параметри вибраного об’єкту.
  • Створення об’єкту обліку робиться по пункту меню Реєстр / Створити.
  • У меню вибирається тип об’єкту – для бюджетних організацій для казначейських рахунків потрібно вказати тип Розрахунковий рахунок.
  • При створенні заповнити обов’язкові поля:
  • найменування– довільне поле;
  • банківський рахунок– вибирається рахунок, який уже є створений в Картці підприємства;
  • балансовий рахунок – вибирається бухгалтерський рахунок з Плану рахунків;
  • аналітична картотека – вибирається аналітична картотека з підсистеми Загальні довідники/Аналітичні картотеки.
  • Якщо в системі ведеться кошторис- вказати контрольні рахунки виконання кошторису.