Державна казначейська служба України не має підстав для надання інформації платникам податків щодо стану електронних рахунків, відкритих їм у СЕА ПДВ, через відсутність будь-яких угод між платниками та казначейством щодо розрахунково-касового обслуговування таких рахунків. Про це говориться у зверненні, розміщеному на офіційному веб-порталі Державної казначейської служби України .

 Натомість повідомляється, що усі операції з коштами, що надійшли на електронні рахунки в СЕА ПДВ, здійснюються виключно на підставі реєстрів, наданих Державною фіскальною службою у відповідності до Порядку електронного адміністрування податку на додану вартість (Постанова КМУ від 16.10.14 №569). При цьому повна інформація щодо рахунків у СЕА ПДВ автоматично у режимі реального часу передається Казначейством до ДФСУ для подальшого відображення у формулі розрахунку реєстраційного ліміту. Дана схема взаємовідносин здійснюється у межах повноважень, визначених Податковим кодексом, та у відповідності до Угоди про інформаційне співробітництво між Державною фіскальною службою України та Державною казначейською службою України.

Тож повну інформацію про стан свого електронного рахунка, його реквізити, суму податку, на яку платник має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Реєстрі тощо платник може отримати тільки в Державній фіскальній службі України відповідно до пунктів 6 та 13 Порядку електронного адміністрування податку на додану вартість, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.10.14 №569.

 Нагадуємо, що отримати інформацію щодо свого електронного рахунку можна за допомогою програми «M.E.Doc IS». Докладніше – у відеоуроці.

Як відправити Запит щодо отримання відомостей про стан рахунку?