Шановні бухгалтери, 24.12.2014 та 25.12.2014 відбудуться анонсовані раніше семінари за темою “Обмін електронними первинними документами між контрагентами”.

 

План семінару:

  1. Правові аспекти електронного документообігу.
  2. Переваги електронного документообігу.
  3. Налаштування сертифікатів співробітників.
  4. Робота з модулем «Первинні документи»: інтерфейс, створення, пошук документів.
  5. Обмін з контрагентами, клієнтами АЦСК «Україна».
  6. Обмін з контрагентами, клієнтами інших АЦСК
  7. Інтеграція з бухгалтерськими системами.
  8. Автоматична обробка податкових накладних.
  9. Відповіді на запитання.

Кількість місць обмежена. Обов’язкова реєстрація. Після заповнення форми наш менеджер зв’яжеться з Вами.

{loadposition seminarform}