Наші продукти

Вебсервіс "СОТА"

Ви хочете щоб система «M.E.Doc IS» була доступна і на робочому місці і у відрядженні? Вам зручно здавати звіти, при цьому не встановлювати програму? Ви втомилися постійно оновлювати програму? У нас є рішення!

«M. E. Doc» модуль «Електронний документообіг» з додатковими можливостями

В зв’язку зі змінами до Податкового кодексу України, а саме нарахування податкових зобов’язань з ПДВ, згідно Листа ДФСУ від 09.07.2015 № 24876/7/99-99-19-03-02-17 розробниками КП «M.E.Doc IS» для зручності та оптимізації роботи зі вхідними документами модуль «ЕДО» доповнено унікальною функцією створення виданих податкових накладних на основі отриманих (далі - реверс). Розширений модуль «ЕДО» має назву «Електронний документообіг з додатковими можливостями» та окрему ціну - 2000 грн.

«M.E.Doc» модуль «Електронний документообіг»

Модуль системи «M.E.Doc» «Електронний документообіг» компанії Інтелект-сервіс розроблений для обміну електронними документами з контролюючими органами (наприклад, реєстрація податкових накладних в ЄРПН) та контрагентами (обмін рахунками, актами та податковими накладними). Модуль «Електронний документообіг» спеціально розроблений для того щоб зберігати час підприємця. Програма дозволяє зробити бізнес-процеси у компанії більш ефективними, а її імідж на українському та міжнародному ринках – кращим.

"M.E.Doc" модуль "Звітність"

«M.E.Doc» – це система електронного документообігу, розроблена групою компаній «Інтелект-Сервіс» для допомоги в роботі з різними типами документів: звітами, податковими накладними, договорами та ін.

Система «M.E.Doc» передбачає автоматичне оновлення всіх звітних форм. Вона містить більше ніж 3000 бланків звітів встановленого зразка. Кращий помічник для оптимізації роботи підприємства, «M.E.Doc» допоможе працювати з усіма типами документів в електронному вигляді: податковими накладними, звітами, актами, рахунками, договорами та ін.

"M.E.Doc" модуль "Корпорація"

Корпорація — це модуль системи електронного документообігу «M.E.Doc», який був створений групою компаній "Інтелект-сервіс" спеціально для оптимізації роботи великих підприємств та установ з розгалуженою структурою підзвітних організацій. В модулі "Корпорація" враховані всі актуальні вимоги законодавства України та особливості обміну документами на великих підприємствах.

ЕЦП від АЦСК "Україна"

Електронний цифровий підпис використовується юридичними та фізичними особами як аналог власноручного підпису, що надає електронному документу юридичної сили. Це стало можливим з 1 січня 2004 року, коли набрав чинності прийнятий Верховною Радою України Закон «Про електронний цифровий підпис». Завдяки йому електронні документи, підписані електронним цифровим підписом набули юридичної чинності.

Програми для віддаленої підтримки:

Team Viewer QS
Ammy Admin
Team Viewer QJ

Гаряча лінія:

(0412) 43 40 20
(097) 929 68 60

Технічна підтримка ІС Про:

(0412) 43 40 23
(0412) 43 40 24

Питання по електронним цифровим підписам:

(0412) 43 20 21
(068) 494 67 58

Підтримка на сайті

Запитання та відповіді