Увага! Шановні відвідувачі! Дана інструкція на даний момент не є актуальною. Радимо Вам перейти на сторінку нової інструкції: Реєстрація у веб-сервісі СОТА за номером мобільного телефону

Завантажити інструкцію в PDF

У інструкції описані кроки, які необхідно виконати для реєстрації у Персональному кабінеті СОТА («M.E.Doc Online») (далі – Персональний кабінет). Зареєструвавшись у Персональному кабінеті, Ви отримаєте можливість обмінюватись електронними документами з користувачами програми «M.E.Doc IS».

Для роботи з Персональним кабінетом Вам необхідні:

  • Підключення до мережі Інтернет.
  • Електронний цифровий підпис (АЦСК «Україна», АЦСК «УСЦ», АЦСК ІДД ДФС, АЦСК «ІВК», АЦСК «MASTERKEY»).

Для реєстрації виконайте наступні дії:

  • Персональний кабінет представляє собою веб-ресурс. Для початку роботи з Персональним кабінетом перейдіть за посиланням http://medoc-ua.com.ua.
  • Натисніть на посилання для завантаження криптопровайдера.
  • Збережіть на жорсткому диску комп’ютера файл unicrypth.exe та після завантаження запустіть його, двічі натиснувши лівою клавішею миші. У вікні, що відкриється, натисніть кнопку «Виконати».
  • Після встановлення криптопровайдера автоматично запуститься, в треї з’явиться піктограма.
  • В криптопровайдері вкажіть каталог, де розміщенні Ваші секретні ключі та сертифікати. Для цього натисніть правою клавішею миші піктограму криптопровайдера. Відкриється меню, в якому оберіть пункт «Каталог з сертифікатами…»
  • Відкриється вікно «Огляд папок». Вкажіть шлях до каталогу, де зберігаються файли сертифікатів. Оберіть потрібний каталог та натисніть кнопку «ОК».
  • Після налаштування криптопровайдера оновіть сторінку Персонального кабінету.
  • У вікні «Вхід до системи» виведеться перелік сертифікатів з вказаного каталогу. Виділіть будь-який сертифікат та натисніть на кнопку «Далі».
  • Введіть пароль обраного сертифікату у відповідне поле та натисніть кнопку «Увійти».
  • Обов’язковою умовою користування Персональним кабінетом є підписання користувачем «Умови надання послуг».
  • Якщо Ви згодні з Умовами, натисніть кнопку «Підписати».
  • Поетапно підпишіть Умови сертифікатами електронного цифрового підпису: введіть пароль секретного ключа у відповідне поле
  • Відкриється повідомлення про успішне завершення підписання Умов.
  • Зареєструйте Ваше підприємство у Персональному кабінеті «M.E.Doc Online» за допомогою «Майстра заповнення даних про підприємство». Реєстрація складається з п’яти кроків. На кожному кроці вказуються реєстраційні дані певного виду. Дані кожного кроку заповнюються у окремому вікні. У заголовку кожного вікна вказано різновид даних, що вносяться, та номер кроку заповнення даних. Після заповнення даних для переходу до наступного кроку натискайте кнопку «Далі».
  • На останньому, п’ятому кроці  для кожного типу звітності оберіть варіант комплекту накладання електронних підписів на документи зі списку, що випадає.
  • Натисніть кнопку «Зберегти».
  • Реєстрацію у Персональному кабінеті завершено. «M.E.Doc Online» готовий до роботи.
  • Тепер ви можете обмінюватися електронними документами з вашими контрагентами-користувачами комп’ютерної програми «M.E.Doc IS».