Шановні клієнти, 2015-12-01 на сайті ДФС був викладений лист “Щодо реєстрації Договорів про визнання електронних документів”.

Розпочав роботу доопрацьований електронний сервіс «Реєстрація договорів про визнання електронних документів».

ДФС спрощено процес укладання Договорів, надісланих в електронній формі, а саме, починаючи з 25.11.2015 платником укладається один Договір з органом ДФС за основним місцем обліку, який надає право подавати електронні документи до будь-якого органу ДФС, в якому такий платник перебуває на обліку.

Договір, укладений платником до 25.11.2015 з органом ДФС за основним місцем обліку, є чинним з моменту його підписання та діє до закінчення строку чинності посилених сертифікатів відкритих ключів.

Договір з органом ДФС за неосновним місцем обліку не укладається.

Для формування та подання Договору розроблено новий електронний формат за кодом J(F)1391004.

Рекомендації від розробника з приводу цього запитання:

В тому випадку, якщо Ви отримавли ключі ЕЦП та укладали договір з ГФС до 1 грудня 2015 року, Вам необхідно в терміновому порядку переукласти договір З ГФС в новому форматі. Новий формат реалізований в ПК M.E.Doc. Не дивлячись на те, що в повідомленні податкової написано: «Договір, укладений платником до 25.11.2015 з органом ДФС за основним місцем обліку, є чинним з моменту його підписання та діє до закінчення строку чинності посилених сертифікатів відкритих ключів» – ми рекомендуємо нашим клієнтам укласти договір у новому форматі!