Менеджер з обслуговування клієнтів

Вимоги:

  • Вища освіта
  • Впевнений користувач ПК
  • Комунікабельність, уважність, стресостійкість

Буде плюсом:

  • Розуміння принципів електронного документообігу
  • Знання в сфері бухобліку

Обов'язки:

  • консультування клієнтів на території клієнта, в офісі та по телефону відносно з питань ЕЦП, роботи ПЗ «M.E.Doc» та вебсервісу «Сота»
  • моніторинг актуальності ліцензій клієнтів
  • пропозиція клієнтам ПЗ «M.E.Doc» та «Сота» та інших програмних продуктів
  • участь у підготовці семінарів для клієнтів, анкетувань, опитувань і т.п.

Додатково:

  • Оплачуване стажування.
  • Офіс в центрі міста.
  • Можливість кар'єрного росту.

Графік роботи:

9:00-18:00 ПН-ПТ

Зарплата:

4500-8000грн

Для призначення співбесіди надішліть нам своє резюме на Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..